JOHANNA UTTERBERG - JAG KOMMER BREDDA SORTIMENTET

Johanna Utterberg

JAG KOMMER BREDDA SORTIMENTET
Jag känner mig så nöjd för jag har fått massor av pappersarbete gjort under dagen, så nu är jag så laddad inför två dagar i butiken och fokus på webshopen! Under veckan har jag börjat fotografera julkampanjer och det ska jag fortsätta med nästa vecka och sedan när resten av jul-sortimentet kommer till lagret under vecka 41-42. Dessutom kommer jag bredda sortimentet ytterligare med en kategori, nämligen BEDROOM och det till en början med fina bäddset. Bädd-seten kommer bli tillgängliga inför julklapps-ruschen vilket jag tänker är perfekt att kunna erbjuda som julklappsförslag både i butiken och online. Nog om jobb!
Det blir sängen tidigt ikväll, sambon jobbar natt och jag ska hinna med ett träningspass innan bussen som jag ska passa imorgonbitti, som går redan vid sju-snåret. Det blir en fullspäckad dag och jag ser verkligen fram emot morgonkvällen hos Emmie! Hoppas ni njuter av en underbar vecka kompisar.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Days%20by%20Johanna

åh spännande med bedroom.... behöver lite nya bäddsett nu när vi köpt ny säng

#2 - NICOLE

Åh så kul! :D Ska också bli så roligt att se julsortimentet :D Tänk att det faktiskt inte är såå lång tid kvar ;) kram

#3 - jannice

Wow, så häftigt att du har en butik och webshop! Jag har alltid velat starta en webshop. Var det svårt? Kram

Svar: Tack så mycket! Ja, det är svårt men också väldigt roligt! :) Kram
Johanna Utterberg

#4 - Sarah

Så kul att du utökar sortimentet :)

#5 - Gabriella

Åh såå roligt :D

#6 - Netti Starby

Vad roligt att du ska bredda sortimentet och så himla spännande! :-D Kramis

#7 - Tilda Barkselius

Åh vill ha två av varje ifrån din webbshop, underbart att du ska få in ännu mer!

#8 - Linnea Kinis

skönt att fått gjort lite pappersarbete :)

#9 - ullie

oj då blir det tidigare upp än mej börjar kvarti åtta o här sitter ja än 01.30 heltknäppt ja vet men hade sovmorgon idag så ok =) kramiz

#10 - Carro

Åh vad roligt! Det är så mysigt att leta julgrejer och att fixa för jul hemma :)

#11 - Linda

Gud så spännande :-D <33

#12 - Jennifer

Vad kul med bedroom 😊

#13 - jessy

Spännande :D

#14 - Josäfin Andersson

alltså älskar bambustegen, så snygg!! kul att du breddar mer, du har såå fina grejer! :D

#15 - Amanda

Åå så kul att du kommer att bredda sortimentet <3

#16 - Emma Fernhagen

Åh vad kul! Är jag galen om jag redan börjar bli taggad inför julen haha:)

#17 - Eleonora Adriana ♥

Ha en fin helg! Kram