JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 37

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 37
Min vecka började så himla bra med julfotografering hos en av mina bästa vänner och därefter har redigering av julbilder och kampanjplanering inför december varit på tapeten här hemma hos oss och i min skalle. Har fotat ganska mycket och verkligen haft flow i inspirationen, så mycket jobb har blivit gjort tack vare det. Vi njöt av nybakta scones som gav riktig höstfeeling, här om dagen, och hade sushikväll med min familj i fredags vilket såklart var såå gott. Helgen har sedan bara svischat förbi och till min besvikelse har det varit riktigt dåliga dagar i butiken, men jag får helt enkelt bara kämpa vidare! Nu är jag dunderladdad på vecka 38, vi har massa mysdagar tillsammans framför oss med trevligheter och umgänge och jag ska passa på och släppa jobbet lite för en stund. Ha en fortsatt fin söndagskväll vänner!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - ISA

Bara älskar när man har de där inspirationsflowen! Härligt, man får utnyttja det ;)

#2 - My

Härlig vecka! Hoppas det släpper med butiken snart, kan ju vara lite svårt från början, kämpa vidare :)

#3 - Mathilda

Så fina bilder, och älskar stylemood.se instagrammen, du tar så fina bilder <3

#4 - Emma Fernhagen

Åh vilka fina bilder!

#5 - Annie

Riktigt underbara bilder du delar med dig av :) Ha en riktigt bra kväll! ;)

#6 - NICOLE

Lät som en härlig vecka :) Mysigt att småstarta lite med julen hihih =) Och gooott med både scones och sushi, det har vi också ätit under veckan! =) Kram

#7 - Frida G Svensson

Din blogg är helt underbar! gud vad jag tycker om den! <3

#8 - Bella

Härliga bilder!

#9 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Bra vecka du haft och speciellt att du börjat fotografera lite inför julen. Dock ser jag mer och mer julreklam och annat, får panik. Haha! Kom ihåg att njut av att släppa jobbet! Det är du verkligen värd!! <3

#10 - Pauline Hurtig

så fina bilder :)

#11 - Gabriella

åh galet fina bilder!!

#12 - Linnea Kinis

mums med scones :)

#13 - tess

Alltid lika fina bilder... och jag blev sååå sugen på rödbetor! Såg helt otroligt gott ut!

#14 - moa

jag verkligen ä l s k a r alla dina fotograferingar ska du veta. <3 super proffsiga bilder. alltså, vilken ordning du har som håller koll på vad det blir för vecka nästa vecka. haha själv kommer jag knappt ihåg vilken dag det är idag, kanske mycket att tänka på :P önskar dig en riktigt fin start på veckan finaste johanna <3

#15 - ullie

mm va det rödbetor så gott. låter som en bra vecka lycka til med den nya veckan kramar

#16 - Hanna

Åh så gott med scones! Men trist att det inte gått bra i butiken. Kämpa på!

#17 - Carro

Så härliga bilder och härlig start på veckan. Tråkigt med butiken men det blir bättre :)

#18 - Kattis

Härliga bilder och underbart med flöde, trist att det gick sämre i butiken dock. Håller tummarna för att det går bättre denna vecka!☺

#19 - Linda

Riktigt härliga bilder <33

#20 - A M

Vilka fina bilder, älskar koppen med tillhörande fat!! Så fint!

#21 - Annie

Sv: Tack så mycket :)
Hoppas Du med får en riktigt fin måndag<3

#22 - Julia

ÄLSKAR koppen på det första bilden!!!!

#23 - Elin

Så fina bilder!

#24 - ajlimullersandvik.blogg.se

det ser verkligen dömysigt ut med scones och du är så himla gullig!