JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: BOMULLSPLÄDAR

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: BOMULLSPLÄDAR
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
Glad över att det är lördag även om jag faktiskt sitter i soffan med företagsjobb och med huvudet på högvarv. Men det är skönt att kunna beta av och sitta fokuserad med jobb även om det är helg, brukar passa på att göra det samtidigt som sambon är iväg och jobbar natt. Patrik är ledig nästa vecka och då har jag sett till att vara lite mer fri från jobb. Det är verkligen vardagslyx att vi kan få så mycket tid tillsammans vissa veckor och jag är väldigt tacksam över just det och det faktum att jag styr min egen tid.
Just nu har jag en drive på bomullsplädar och har sänkt ner dem till endast 199 SEK, så gå in i webshopen och beställ en eller två du med! Perfekt att ha i soffan eller gosa in sig i framför brasan i höst och vinter, dessutom är det perfekt att ge bort en fin bomullspläd i present. Kika in på www.stylemood.se på en gång, det finns såklart en massa annat i lager och en hel del höstnyheter som går att förbeställa!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Madeliene

Så mysig den såg ut :)

#2 - Gabriella

Såå fin!!

#3 - Bella

Så fint!

#4 - Julia Hellgreen

Så fint!!!

#5 - elin

Åh så fina!<3

#6 - ullie

åh så himla mysigt att ha nu på hösten o gosa i
tack jobbar bara 4 timmar i morg sen är den över för denna gång så skönt kram kram

#7 - Carro

Den är så fin! Ha en mysig söndag :)

#8 - Linda

Men så mysigt!!

#9 - Netti Starby

Åh vilken fin pläd! <3 Kramis

#10 - Linnea Kinis

ja det är ju perfekt att du kan välja när du kan passa på att jobba lite extra och sen vara mer fri :)

#11 - Annie

Vad skönt att du kan lägga upp det så och styra dina arbetstimmar :) Vilket plus :)
Sv: Tack så mycket ;)

Hoppas Du får en fin söndag :)

#12 - JoJo

så fina plädar. dom ser hur mysiga som helst ut! :D

sv; tack fina du, vad glad jag blir att du gillar dom! :)

ja vi hade det också mysigt! :) man behöver såna kvällar ibland.

tack fina du! veckan var fin, umgicks rätt mycket med min syster och systerdotter. har din vecka också varit fin? :) kramar <3​​​​

#13 - Jessica Högberg

Så himla skönt att kunna "förjobba" så man får tid ihop! Önskar Er en magisk vecka!

#14 - Kattis

Hoppas det gick bra att jobba igår och plädarna ser riktigt mysiga ut!☺

#15 - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vilken fin pläd!
Blir lite sugen, men jag har så många plädar redan :P

#16 - Dixi Wonderland

Hoppas ni får fint väder när han är ledig så ni kan njuta :D

#17 - Louise

Den är så himla fin 😍

#18 - Anita

Snygga!

#19 - Angelica

Verkar både härligt & svårt att kunna styra sin tid mycket själv, iallafall för mig som kan vara något alldeles djävulskt odisciplinerad!

#20 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh vilka gosiga! :D