JOHANNA UTTERBERG - ERNST FORM FINNS NU HOS STYLEMOOD!

Johanna Utterberg

ERNST FORM FINNS NU HOS STYLEMOOD!
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
JAAA! Det är sant! Välkända ERNST Form finns numera även i mitt sortiment! Det känns så stort och nästan lite overkligt, det är en rejäl satsning som krävs och jag är stolt att kunna presentera denna nyhet på min företagsresa. Man måste våga satsa för att vinna och det är så roligt att kunna erbjuda en kollektion av hållbar, tidslös och jordnära produkter från detta fantastiska varumärke. Jag har personligen blivit helt förälskad i produkternas stil och design och jag längtar så efter att få fronta upp med de nya produkterna från ERNST i butiken för det kommer bli så jäkla bra! Ni kan redan nu förbeställa era favoriter inne i webshopen på www.stylemood.se, så skickas varorna så fort de anländer V.13!
Gillar ni det? Jag hoppas att ni tycker att det känns lika roligt som jag gör och att ni kommer älska det utbud som jag får hem om några veckor. Passa på att förbeställa era favoriter på en gång! Ni kommer direkt till min webshop och nyheterna från ERNST om ni klickar HÄR.
Tryck gärna på hjärtat om nig gillar inlägget!

Understa bilden är lånad av ernstform.se's miljöbilder.
#1 - JoJo

så kul för dig, jag är så glad för din skull!! :D <3

sv; det ska bli helt amazing att få åka till new york och uppleva deras julskyltning och att få se granen vid rockefeller 😍​ hihi ja, det är helt klart den bästa 30-års presenten jag kommer få och ibland kommer det från sig själv. ;P haha!

ja vi båda får försöka bli bättre på att unna oss hemmaspa :)

jag såg på instagram vad du ska samarbeta med för varumärke. vad roligt och så stort!! grattis till det fina du! :D <3

härligt att din vecka har startat bra och effektivt :) min vecka har startat sämst och har fortsatt så också fram tills typ igår kväll då jag åkte på influensan. men idag känner jag mig mycket bättre så ska ta och jobba på måndag igen tänkte jag :) ha en fin helg nu vännen :) kramar <3​

#2 - Netti Starby

Men vad roligt att du får Ernst i sortimentet! :-D Kramis

#3 - Cecilia

åå vad roooligt!!! :)<3

#4 - Linnéa Gustafsson

Ha en bra dag finis!

#5 - Annie

Ja jag klickade mig in på din hemsida och kikade :) Så fina saker ;)
Jag gillar det stilrena, med vitt och grått och så. Snyggt ;) *ler*

Hoppas Din fredag blir bra<3 Kramar

#6 - Malin

Duktig du är! :D Trevlig helg!!!

#7 - carro

Åh vad roligt! :)

#8 - Linnea Kinis

åh vad kul nyhet! :)

#9 - Gabriella

Åh såå himla roligt!! :D kram

#10 - NICOLE

Men å ja, verkligen såå roligt!! =) Grattis till din stora satsning, ska bli så kul att se vad du tagit in! KRAM

Svar: Jaaaa, superduperkul och känns sååå stort!! :) Kika gärna i webshopen, allt ligger uppe där!! KRAM
Johanna Utterberg

#11 - Ellen Gräntz

Sååå nice med Ernst!

#12 - Sarah

Så himla roligt för dej :)

#13 - Maria

Grattis, vad kul! <3

Svar: Tack snälla du, och ja det känns superkul! <3
Johanna Utterberg

#14 - Rebecka

Åh vad roligt!

Svar:
Åh ja det hoppas jag! <3

#15 - ullie

klarglas är ju min favvo men ja skulle gärna ha en ernst hemma hos mej . lite rädd för katterna men ha ha ja vill

tack goa fina ja hoppas oxå orkar inte ha ont mera kram kram

Svar: Vad kul att klarglas är din favvo, den finns i min butik och webshop att förbeställa i olika storlekar också, plus en massa annat från ERNST! :D Kram!
Johanna Utterberg

#16 - Rebecca

Åhh men så kul!
DU är så inspirerande :))
Och jag älskar Ernst, jobbar i en blomsterbutik med Ernst inredning !! ;)

#17 - MALIN

GUD vad roligt! Ska kolla igenom produkterna direkt! Kram

#18 - Pauline Hurtig

åh vad kul! :D

#19 - Dixi Wonderland

Är så himla glad för din skull :D Verkar som att många av dina kunder älskar detta märket så det blir nog hur bra som helst :D

Svar: Tack snälla du! :D Ja, det är verkligen ett eftertraktat märke som mest finns hos stora kedjor/butiker och därför känns det extra kul och stort för lilla mig! :D
Johanna Utterberg

#20 - Louise

Men wow grymt ska spana in ! 😃

#21 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

SÅ KUL!!!!!! GRATTIS! Du är verkligen värd detta, shit vad lycklig jag blir för dig!! Och det är verkligen fina saker! <3

Svar: TACK BÄSTA DUU!!!! <3 Så snäll du är och jaaa, jag är så glad att jag kan göra det här som min stora satsning för året!! <3
Johanna Utterberg