JOHANNA UTTERBERG - PLANERAR FRAMGÅNG

Johanna Utterberg

PLANERAR FRAMGÅNG
Tusen tack för er respons angående min stora företagssatsning och min nya leverantör ERNST. Det känns verkligen stort som sagt och jag är glad att jag gör det, att jag kämpar på och ger företaget utvecklingsmöjligheter, för att det på sikt ska leda till framgång. I ett företag måste man chansa, satsa och samla mod till grejer ibland och man lär sig så mycket längs vägen, vilket är en häftig del av resan. Jag har även lite roliga planer på grejer som ska ske i butiken under vårens gång, så ska sätta mig med företagsplanering på tisdag och försöka planera in dem i kalendern och utefter vad som behövs göras. Den här veckan är i övrigt ganska fullmatad mellan måndag och torsdag, det är hårt plugg idag med muntligt prov och kursavslutning ikväll, jobbfokus imorgon, födelsedagsfirande för Patriks lillebror, eventuellt bokslut någon av dagarna, middag ute med moster på onsdagskväll och så ska jag hänga med Josefine på torsdag. Kul med full fart! Men kan erkänna att det känns ganska skönt att jag efter dagens kursavslut har två veckors "pluggfritt" tills dess att nästa kurs drar igång.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Hanna Karlsson

Ja, man måste våga chansa för att komma vidare. Det låter som att du har mycket roligt att se fram mot den här veckan. :-)

#2 - Denise

Oj, fullt upp denna vecka! Hoppas att du hinner vila något i helgen :-)

#3 - Carro

Njut av lite pluggfritt nu och ha en härlig måndag! :)

#4 - Annie

Men vad skönt att du får lite "pluggfritt" ett tag, förstår att det ska bli så skönt ;) *ler*
Är ju så intensivt tempo i kurser oftast :)

Hoppas Du får en bra start på veckan<3
Kram

#5 - Dixi Wonderland

Jag hoppas att det muntliga provet går bra :)

#6 - Jessica Högberg

Full fart fick en ny innebörd 😉

#7 - Netti Starby

Det är så roligt att ditt företag utvecklas hela tiden :-D Kramis

#8 - cecilia

åå så fin vas!! :D

#9 - tess

Jag älskar full fart! Blir därför otroligt rastlös av det här snigeltempot vi fått ha med alla förkylningar & sjukdomar! Vi hoppas på att det snart vänder!

#10 - Maria

Att ha en paus mellan kurserna låter jättebra, skulle tro att det lätt kan bli korvstoppning uppe i kontoret annars :)

#11 - Tilda

Så spännande! Du är så duktig <3

#12 - Amanda

Åh så spännande, man måste våga satsa <3

#13 - Miss Jennifer

Kul att planera :)

#14 - Boel

Jag tycker du är otroligt modig med ditt egna företag och att du verkligen vågar satsa :D

#15 - MALIN

Duktiga fina du! Kram

#16 - Linnea Kinis

kul med födelsedagsfirande :)

#17 - Gabriella

Åh såå skönt att ha det pluggfritt!!

#18 - Emelie Andersson

Åh vad roligt :)

#19 - Sarah

Va roligt me födelsedagsfirande :)