JOHANNA UTTERBERG - STENSTRAND

Johanna Utterberg

STENSTRAND
Lördag och jag har en plugghelg kombinerad med en massa mys och umgänge. Alldeles perfekt mix. Hela fredagskvällen spenderade jag och sambon på Gotlandsbåten, så det var ca 7 timmar tur och retur för att hinna tillbringa 45 minuter på fastlandet och få med oss nya bilen hem! Värt varenda minut och Patrik är så lycklig (jag med förstås). I morse vaknade vi upp i lagom tid och tog oss ut på en powerwalk längs stenstranden, så himla härligt och fridfullt och Gotland är bra vackert året om. Nu är jag mer än redo för några timmars intensivt pluggande! Har muntligt prov över nätet på måndagkväll med min lärare, så jag måste se till att vara påläst på allt kursen innehåller och beredd på vilka frågor/uppgifter som än kan tänkas komma. Senare i eftermiddag drar vi in mot stan för att uträtta lite snabba ärenden innan middag med Patriks pappa, det blir trevligt! Ha en mysig lördag allihopa!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Linda

vilken fin bild :)

#2 - Annie

Vad kul med ny bil! vad är det för nån ni köpt? ;) Härligt med pw och tid tillsammans :)
Hoppas Du har en riktigt fin lördag<3

Kramar!

#3 - My

Grattis till nya bilen :D

#4 - Rebecka

Låter verkligen som en perfekt kombo av din hel, lite av varje :) Åh Gotland är så vackert. Väldigt länge sedan jag var där dock.

Svar:
Ja det är jätteroligt! Det hade jag också <3

Kram

#5 - Ida

Åh vad härligt!! <3 Äntligen har jag och sambon bokat resa till Gotland i sommar!! :) <3

#6 - Linnea Kinis

åh vad fint :) häftiga stenar

#7 - Amanda

Låter som en mysig helg<3

#8 - Angelica Wåhlin

Gud, vad härligt! :D

#9 - Emelie Andersson

Åh vilken härlig bild :) längtar verkligen till våren och sommaren nu :)

#10 - Gabriella

Lycka till på provet på måndag!!

#11 - cecilia

vacker bild!! :)

#12 - Carro

Vad härligt det låter och jag vill så gärna åka till Gotland :)

#13 - ullie

grattis till nya bilen o skoj ta lite fina kort kram o fin söndag

#14 - Miss Jennifer

Grattis :D

#15 - Maria

Vad kul med ny bil 😊

#16 - ramona

Lyllos dig som bor på vackra Gotland vännen <3 Älskar den ön :) Vill som sagt tillbaka i år. Hoppas du får en underbar söndag <3

#17 - Dixi Wonderland

Stort grattis till bilköpet :D

#18 - Annie

Sv: Åh vad kul med en Audi :) Själv har jag en wolkswagen ;)

Hoppas Du får en riktigt fin söndag vad Du än ska göra<3

Kramar!

#19 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Woooohooo, en ny bil! Kanske inte super kul med 7 timmar på båten men ni har varandra men sjukt kul med en ny bil! :) <3

Svar: Jaaa såå kul med ny bil!! :D Och jag tyckte det gick fort att åka båt jämfört med alla andra gånger, så det var skönt :) <3
Johanna Utterberg

#20 - Pauline Hurtig

så fint!