JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: FIRST SPRING NEWS

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: FIRST SPRING NEWS
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
Det är en spännande tid som komma skall och jag är egentligen så ivrig på att få presentera vårens stora satsning av ny leverantör, men jag måste bara färdigställa första inköpet och få allt bekräftat på exakt leveransvecka innan jag avslöjar det välkända varumärket. Känns stort att jag och mitt lilla företag StyleMood kommer bli 3-4e återförsäljaren på Gotland och att veta att det idag är ett varumärke som till största del säljs hos Royal Design, Åhlens och webshops som Bagaren och Kocken. Ännu mer nyfika nu? Stay tuned helt enkelt!
Men vet ni, det ligger faktiskt redan uppe en massor av nya varor i webshopen som redan idag går att förbeställa. Alla förbeställningar skickas så fort varorna anländer till lagret (det står alltid preliminära ankomstveckor i webshopen) och väljer ni att betala med Klarna-faktura så behöver ni inte betala förrän om 14 dagar! Så kika in på www.stylemood.se för att förbeställa era favoriter bland vårens nyheter och passa även på att fynda på januari-rean (20-70% rabatt) som ännu pågår, ni är suuupervälkomna med beställningar!
Här har ni några av vårens alla nyheter och nu när de första leveranserna trillar in från och med slutet av nästa vecka så kommer jag ha fullt upp med att få ordning i butiken och style:a om. Det kommer bli så roligt, det på riktigt kliar i fingrarna över att få sätta igång. Idag är det förresten bara en månad kvar till jag slår upp butiken för vårsäsongen och jag ser så himla mycket fram emot alla härliga kundmöten i vår.
Tryck gärna på hjärtat om ni gilla inlägget!
#1 - Linnea Kinis

spännande med vårnyheter! älskar grönt :)

#2 - ullie

ja men va skojj glad för din skull .. jätte fina grejer kram

#3 - Maria

Ska bli kul att se vad som kommer att komma från din nya leverantör :)

#4 - Carro

Jag är nyfiken! ;)

#5 - Denise

Åh vad härligt med lite vår i sortimentet! :)

#6 - Dixi Wonderland

Jag är inte så duktig på märken inom heminredning så ska bli kul att se vad det är för märke som du ska få in :D

#7 - Ramona

Åhhh så spännande <3 Lycka till med det :)

#8 - Jennifer

jag ska nock kika in i din webshop när jag flyttat ihop med mannen min ;)

Svar: Åh vad skoj, du är så välkommen med beställning när du vill och det är ju extra kul att shoppa inredning när man flyttat (speciellt när man får flytta ihop med sin favorit!<3) :)
Johanna Utterberg

#9 - Louise

Åh älskar kuddarna ! 😃

#10 - Annie

Så Fina saker! kul med nytt inför våren ;)
Hoppas du har en bra dag och får en fin kväll<3

Sv: Tack så mycket för omtanken! Det var riktigt otäckt, för det jag fick i munnen var vasst, en plastbit från matlådan .. kunde slutat illa om jag fått ner det i matstrupen eller tarmar :/
Tur i oturen att jag kunde få upp det själv<3

Kramar!

#11 - Petra Olsson

Men vad roligt och så mkt fint,jag måste spana:) kram

Svar: Åh ja, spana gärna in vårnyheterna i webshopen! :) Kram
Johanna Utterberg

#12 - Josäfin Andersson

åh vad roligt! Ska bli spännande att se vad du får hem till våren :D

Svar: Ja superkul! Åh vad roligt att du också tycker att det ska bli spännande, håll utkik! :D
Johanna Utterberg

#13 - Sarah

Så roligt o spännande me en ny känd leverantör :)

#14 - NICOLE

Men å ja såå spännande och roligt!! :) Och så fina grejer verkligen!Den där lampan alltså... kram

#15 - Moa

Men wow! Vad nyfiken jag är på din nya leverantör 😍 är så glad för din skull och så fort jag fått tag i min bostad kommer du vara bland dom första jag handlar av. ♥️ Kram finaste Johanna

#16 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Jag är galet taggad på dina vår produkter. Det är verkligen vackra färger och sjukt fint!! :)

Svar: Jaa, det kommer bli sååå bra och kan snart avslöja min nya leverantör dessutom!! :D Visst känns det som våriga färger!! :)
Johanna Utterberg

#17 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så fina saker :)

#18 - Pauline Hurtig

åh så fint! :D

Svar: Tack snälla du!! :D
Johanna Utterberg

#19 - Linda

va snyggt! :)

#20 - Ida - foto & häst

Riktigt fina saker :)