JOHANNA UTTERBERG - kärlek.

Johanna Utterberg

kärlek.

so many tears for just one thing.
but i miss you my love.
<3


jag sitter och tittar ut genom fönstret, himmlen är faktiskt blå och solen skiner, men kylan har kommit.
ursch, lite för kallt tycker jag, men höstens fina färger gör det lite bättre iaf.
och höstlovet är snart här, tänk vad snabbt allt går, jag började ju nyss skolan tyckte jag.
men jag klagar inte, tvärtom.
:)

hörde att nästa år tar de bort 50-öringarna, fatta hemskt!
jag har ju massvis med såna i min burk, snyft, fast det går ju faktiskt att växla in dem.
jag vet att det låter fjantigt men haha, äh, jag kan inte förklara, det är något  speciellt med dem bara.
men jaja, det blir nog bra ska vi se, haha.

ni minns säkert att förra året skrev tidingarna bara om fågelinfluensan,
och nu i höst är det den berömda svininfluensan.
tänk om det nästa år blir hästinfluensan, haha?
seriöst, det finns ingen kris.

snart har dagen redan gått, shit vad snabbt det rullar på alltså!
ikväll blir det tantis med mammi, yeah.
är inte riktigt laddad för det känner jag.
haha, inte mamma heller ;)

puss/ju

#1 - Anonym

om du vill ha en till blogg på en asnan sida finns det bloggplatsen.se