JOHANNA UTTERBERG - MED TRE GLADA MUNNAR

Johanna Utterberg

MED TRE GLADA MUNNAR
Min mamma är bäst på att få mig att tappa koncentrationen! Hon satt och skrek om vilka fina kläder HM hade, så jag gick dit och vi satt där tillsammans. Och nu har jag, som har noll i inkomst och redan ligger tillräckligt långt bakom min månadsbudget på grund av min feta konsertbiljett, klickat hem fyra grejer. Tillåtet? Nej. Borde finnas shoppingslås på muspekaren, det här lär bli en jobbig höst. Men jag får ta och bita i det sura äpplet och skärpa till mig nu! Om det ändå gick, men haha, jag är nog ibland som en groda utan ben. Hopplös! Och pluggningen släppte jag taget om direkt och nu finner jag ingen motivation till att sätta mig med boken igen, så jag vandrar nerför trappan och är lite social istället.
Puss


Det kan kännas så långsamt när så mycket kan vinnas.