JOHANNA UTTERBERG - UPP MED FÖTTERNA PÅ BORDET

Johanna Utterberg

UPP MED FÖTTERNA PÅ BORDET
Det är över! Högskoleprovet kan äntligen få ta sitt skepp och segla ifrån mina tankar, jag tänker inte göra om det den närmaste tiden och det gick inte ett dugg bra! Nu vet jag i alla fall hur det går till och den här dagen har trots fem tråkiga provomgångar gått väldigt fort. Mitt hjärnkontor har arbetat på övertid, så det skall få ta det helt ledigt ikväll. Jag skall tillbringa kvällen på skönaste sättet, i soffan med massa filmer rullandes. Brorsan och jag håller på och fixar i ordning middagen nu och det tackar min skrikande mage för, jag är nämligen vrålhungrig!
Puss




#1 - minaaa - photography

söt blogg! :D

#2 - - Swedish Source About Josh Hutcherson

Hejsan¨

¨

Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

#3 - - Swedish Source About Josh Hutcherson

Hejsan¨

¨

Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

#4 - Anonym

Tack ;)



Egentligen är jag inte så bra som jag låter ahaha, Men IRL pratar jag jättefort så eleverna i min tyskaklass hör inte när jag säger fel, dels för jag kan mke förkortningar, synonymer och dels för att jag kan mke ord som de andra inte lärt sig än.



Tex, det heter aufwiederhören, jag skriver/säger 'wiederhör'n :P Så ja, Jag pratar inte korrekt men man hör inte så mke fel när jag pratar :D

#5 - Nadja

Härlig blogg :)