JOHANNA UTTERBERG - VÄLBEHÖVANDE SÖMN

Johanna Utterberg

VÄLBEHÖVANDE SÖMN
Tog mig en rejäl och välbehövlig sovmorgon, tror nästan att jag lyckades sova i 12 timmar och gud så skönt och välbehövligt det var trots att jag lyckades powernapa fyra gånger under dagen. Jag har gått och dragit på mig en snprig historia, men hoppas att den snart har blåst förbi. Under denna torsdag har jag hunnit med två timmar i solen i hopp om att få bort de där fula bikiniränderna jag har på bröstet, dom definitivt inte går ihop med min balklänning. Dock vet jag inte om jag kommer hinna få bort den innan söndag med tanke på den hastighet som det tar för mig att få lite färg. Nåja, det visar sig. Jag jobbar kväll idag, ska vidare och kolla på en sista detalj till baloutfiten efteråt och sedan bege mig hemåt för att sova. Imorgon väntar en heldag på jobbet!
#1 - Felicia

Lät ju ganska braa!!!



SV: TAAAAACK; allltså dagen var underbar, idag känns det lite tomt och det regnar mer än igår, så underbart avslut åh allt var så bra!shiiit jag har tagit studenten :OO

puss