JOHANNA UTTERBERG - MOTIVERANDE TRÄNING

Johanna Utterberg

MOTIVERANDE TRÄNING
Glad Valborg, hej våren eller vad man nu vill säga!? Jag har precis slutat jobba, så för min del blev det varken majbrasa eller umgänge ikväll, utan jag ska invänta bussen och fara hemåt.

Innan mitt jobbpass var jag på gymmet och köttade på som bara den. Ett benpass där jag fick mina muskler att äntligen nå 100kg-gränsen, hur härligt motiverande tror ni inte att det var?! Nöjd tjej, jag blir starkare och det är kul när träning ger resultat! Mina muskler är ännu lagom möra och har jag inte träningsvärk imorgon så är jag förvånad! Jäkligt kul att ha en kollega som kan peppa en så mycket och jag fick mycket inspiration idag till mina kommande gympass. HEJAHEJA! Puss

#1 - joanna-livet med Asperger symdrom

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/veckans-blogg_28.html#.UX2EtsqUmxA
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
kram