JOHANNA UTTERBERG - UPPTAGEN JÄVEL

Johanna Utterberg

UPPTAGEN JÄVEL
Vilken dålig bloggerska jag har varit! Skyller på att jag har haft så mycket annat att göra, sånt som att jobbajobbajobba, fira födelsedagsbarn, rensa mitt rum, se bio, mysa på strandpromenaden, grillhänga med familjen och bara njuta av all den lediga tid jag kommer åt emellan mina jobbpass. Det blir väldigt lite fritid ändå, så att utnyttja den till max känns nödvändigt. Förövrigt då? Jag går och taggar tills på tisdag då det är dags för sommarens årliga favorit-konsert och försöker förtränga sanningen om att vi faktiskt går in i augusti nästa vecka. Sommarångest tror jag att det kallas, jag känner liksom redan sorg över att den snart är slut. Ha nu en mysig söndagskväll allihopa, så ska jag se till att vi hörs snart igen.