JOHANNA UTTERBERG - EN STRANDDAG PÅ FÅRÖ

Johanna Utterberg

EN STRANDDAG PÅ FÅRÖ
Idag har jag haft en riktig mysdag på Fårö med Mimmi. Snacka om kontrast sen sist vi sågs, då befann vi oss i ett myllrande och färgstarkt Singapore och idag satt vi helt plötsligt och roadtrippade till en ödelagd sandstrand. Samtidigt är det så jäkla häftigt, vi satt och pratade på om allt möjligt som hänt i världens olika ändar sen sist vi sågs. Solen sken i alla fall på oss, vi njöt av vår picknickkorg och mådde hur bra som helst. Det är vad jag kallar fridfullt ändå ut i fingerspetsarna och JAG ÄLSKAR FÅRÖ. Det kommer alltid vara en plats som jag kommer återvända till var jag än i övrigt befinner mig i världen, för det finns ingen annan plats som är så... fridfull, romantisk, vacker, lugn, enkel, glädjefylld eller relax-ande. Mhhhm, jag känner mig totalt avslappnad och påtankad med energi.
Ohlalala.