JOHANNA UTTERBERG - EN HEL MÅNAD

Johanna Utterberg

EN HEL MÅNAD
Tisdagen försvann lika snabbt som alla andra dagar om inte ännu snabbare. Jag fick fint besök som höll mig sällskap under dagen och på eftermiddagen drog jag och min man in till stan för att storhandla. Nu är kyl, frys och skafferi fyllt till max och vi lär utan problem kunna överleva de närmaste veckorna och slippa gå hungriga.

Idag har jag däremot legat på latsidan! Sett serier, fixat lite viktiga saker på nätet och bara CHILLAT galet. Patrik kom hem på lunchen, vilket var trevligt, jag blir lätt rastlös när jag är ensam, ledig och tvättkorgen är tom. Och vet ni, tror knappt att det är sant själv, men idag har vi varit sambos i EN HEL MÅNAD. Snacka om att tiden springer iväg, men åh vad jag är lycklig som får dela livet med honom!