JOHANNA UTTERBERG - JAG ÄR REDO

Johanna Utterberg

JAG ÄR REDO
Nu är lägenheten städat och färdigputsad inför morgondagens firanden då jag har både fika med mor- och farföräldrarna och tacokväll med moster och gänget inplanerat. Kylskåpet och frysen är proppfulla och jag har förberett så långt det går även till onsdagens händelser (alltså själva huvuddagen), så nu är jag förhoppningsfull om att allt går enligt planerna och att mina gäster också tycker att det ska bli trevligt!
 
Passade på att ordna lite höstfint med rosor, silverbricka och sommarens loppisfynd. Älskar detaljer i hemmet, det gör så mycket!
 
 
#1 - Skogsraah ☾

Åh vad härligt :)

#2 - Jessy

Åh, va fint! Är det ''erat datum''? :)

Svar: Tack så mycket! :) Jaa precis, det är vårat datum! :)
Johanna Utterberg

#3 - Emma Engström

Så mysigt med tacokväll och det är verkligen snyggt med brickan! :) Kram

#4 - Caroline - mamma utomlands

Ja det kändes lite häftigt :)

Åh vad fin bild, vilken söt liten tavla!

#5 - linah

jättefint:D!

#6 - Netti

Vad roligt och vad fint det blev! Kram

#7 - Vano

Trevligt det låter. Lycka till med allting idag! Ha det så kul :)

#8 - Marika

Sv: Det behövs :)
Åh vad fint!

#9 - Liborius

Åh jag ska köpa blommor idag tänkte jag:D

#10 - My Fredblad

åhh vad fint! Brukar du köpa hem blommor sådär och ställa på ditt silverfat? ;)

Svar: Tack så mycket! Ja, jag brukar köpa hem blommor och göra lite fint på silverbrickan :)
Johanna Utterberg

#11 - Denise

Vad mysigt!

#12 - Sarah

De e så himla fint me rosor :)

#13 - linah

sv; va kul att du tycker det:D! ja tyvärr, ett misstag som jag ej tänker göra om.
Klart du får sno listan:D kör på!

Svar: Nej bra, det får du inte göra om. Hoppas du mår bättre nu iaf! Tack snälla du! :D
Johanna Utterberg

#14 - ljuvligafyra.blogg.se

SV: Ja missförstå mig inte, jag tycker också om hösten men alltid lika tråkigt när det mega regnar om man har planer och måste gå dit :)

Svar: Nej jag förstår vad du menar, regnet och mörkret gör det jobbigt om man måste gå ut i det. :)
Johanna Utterberg

#15 - ISA

Oh gosis, imorgon är det DIN dag. Hoppas den blir helt underbar, det är du värd! kram & grattis i förskott!

#16 - Emelie Andersson

Så fint, låter även väldigt trevligt :)

Sv: tack så mycket :)

#17 - Marlene S.R

låter mysigt och så fint inrett!:)

#18 - Jeanette

Vad fina detaljer :)

#19 - A M

Härligt! Blev super fint! :)

#20 - Sarah

Tack .. jag är supper nöjd

#21 - Prietha

Rosor förgyller ju vardagen!

#22 - Josefine

Åh så gott med tacos :D

#23 - Ida ☯ the sky under the sea

Kul med födelsedagsfirande ^^

#24 - Boel

Åh vad fint <3

Svar: Tack så mycket <3
Johanna Utterberg

#25 - Lovisa

snyggt!

#26 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fint :)

#27 - Amanda CL

så fint :D Jätte fint med en bricka och så tycker jag :D

sv: :D jag måste säga att den första bilden i hedern är helt underbar :D

#28 - Viktoria Eriksson

härligt med städat, låter som om det kommer bli riktigt roligt! :)

#29 - JoJo

skönt med en nystädad lägenhet. hoppas att du har haft en mysig dag fina du med födelsedagsfirande! :*

sv; ja är superglad att det har dragit igång, har längtat så efter det här! :D idag blev det både teori och utförande på modell faktiskt. :) är lite ovan att sminka andra men tycker ändå att resultatet blev okej, så nu kan man bara bli bättre! :D

ja fast det är typ en månad kvar till den höstmarknaden tyvärr. :(

ohja, känner att det var ett tag sen jag träffade min familj nu så måste ha lite kvalitetstid med dom snart :)

nej men det har du rätt i. är skönt att låta datorn vara vissa dagar. :) hoppas du har haft en fin tisdag! :) kramar <3

#30 - Vanessa andersson

ha så kul imorgon!! :)

#31 - NICOLE

Ojoj då one day to go :D Spännande! Grattis i förskott säger jag om vi inte hörs imorgon!
SV: Det är ju så himla härligt tycker jag :D Love it!

#32 - N

Mysiga planer :)

#33 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

ÅÅå vad fint, älskar verkligen dina inspo bilder! :) Hoppas dagen blir bra och att du får det som du vill. STORT GRATTIS!!! <3

Svar: Tack så mycket att du tar det som inspobilder, det blir jag glad för! :) Den blev bra tillslut och jag är helnöjd! TACK IGEN FINASTE DU!!! <3
Johanna Utterberg