JOHANNA UTTERBERG - LITE FRUKOSTLYX

Johanna Utterberg

LITE FRUKOSTLYX
Vad jag gör? ARBETAR SOM EN OXE. Nästan alla veckans dagar, men snart blir det lugnare tider så lika bra att passa på! Vaknade upp med en sjuk sambo bredvid mig, har alltså blivit av med min egen förkylning men smittat honom riktigt ordentligt, så typiskt. Kände därför att vi åtminstone kunde passa på att lyxa till det med en riktig ordentlig frulle så sprang till affären och dukade sedan upp croissanter, presskaffe, nygräddat bröd, grönsaker, pålägg, sharonfrukt och yoghurt. Se så underbart när frukosten ser ut såhär!
 
 
 
#1 - Sanna Eriksson

Jäklar vilken lyxfrulle! Blev värsta sugen på att äta en extrafrukost nu ikv :)

#2 - josefine

gud vad det ser gott ut! Hoppas du får en riktigt bra helg! :)

#3 - Erica

Vad gott det ser ut! :)

#4 - Natahlie

Nu är vinnarna av månadens blogg uppe, va de du som vann? isåfall GRATTIS! Om inte, då får du en ny chans på måndag :) kram <3

#5 - Lydia Elstig

Såg riktigt gott ut!

#6 - NICOLE

Ser helt underbart gott ut! =)
SV: Tack gulliga du :) Och jaa det är så roligt att fara iväg och hitta på lite skojsigt under lediga dagar :)
Härligt att du blev frisk :D men tråkigt att sambon din tog över sjukdomen haha :(

#7 - Amanda Engberg

Åh så mysigt och gott! :)

#8 - Matilda

Men huuur smaskigt såg inte det där ut att vara!?
- nouw.com/matildaforslund

#9 - Cajsa Lindahl

Tack det hade jag. :)

#10 - Elin

Mums :)

#11 - natalia

Så lyxigt o gott :D

#12 - Pauline

muuuuums!

#13 - JoJo

snacka om lyxfrukost! :D mums!!

sv; tack snälla du, vad glad jag blir att du gillar bilderna! :)

haha jaha.. xD ja men jag förstår. så kan det vara för mig ibland också att man inte hinner svara på alla kommentarer samtidigt. idag var en sån dag för mig och kommer nog tyvärr att bli likadant idag med. :/ men man måste ju göra annat också än att bara sitta med bloggen så jag förstår dig absolut <3 skönt att veta ändå att det inte blev nåt fel med kommentaren jag skickade :)

härligt att du är frisk igen! :D

jag brukar inte heller vinna när jag är med i bloggtävlingar. :P så därför blir jag extra glad när jag väl vinner, dom få gångerna :P

tack fina du, min fredagskväll var fin! hoppas att din också var det och att du får en fin jobbhelg! :) kramar <3

#14 - N

Vad gott!!

#15 - Linn♡

åhhh vad gott det ser ut♡♡♡
Hoppas du får en riktigt bra dag:)))

#16 - anna

Men mums eller nå hahaha ;)

#17 - Emma Engström

Skönt att du blivit av med förkylningen men stackars din sambo! Hoppas du får en fortsatt bra helg :)

#18 - Prietha

"lite" lyx, skulle göra allt för att få äta frukost med er!

#19 - Erica

Såg verkligen ut som en helt fantastisk frukost! Sånt måste man få skämma bort sig lite med ibland! <3

#20 - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Men så gott!

#21 - linah

ha en riktigt bra helg:D !

#22 - Emma

ser jätte gott ut, tänk om min frukost kunde se sådär god ut någon gång :P

#23 - Petra

gott det ser ut

#24 - Petra

sv duktig du är jag dricker väldigt sällan läsk

#25 - Isabelle Christiansson

Men OMG mumms

#26 - Elin

Mums!

#27 - Cajsa Lindahl

hoppas på att du får en bra söndag! :) Jag ska snart göra mig klar för att åka till kyrkan.

#28 - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Hoppas du får ett bra avslut på veckan! :)

#29 - Cajsa Lindahl

Ja, det hoppas jag på att jag får också. :) Det är så mycket som händer i mitt liv just nu (mentalt) att jag egentligen inte orkar gå till kyrkan idag men jag vet att det är bra för mig så det är bara att gå. :P

#30 - Sarah

Va tråkigt att han har blivit sjukt nu när du äntligen e frisk :/
Najs me en lyxig frukost :)

#31 - sandra

åh gott!

#32 - Julia

Åh! God frukost :)

#33 - Petra

sv japp

#34 - Skogsraah ☾

Croissanter är ju så gott!

#35 - Prietha

MUMS!

#36 - JoJo

sv; det tycker jag verkligen att du ska göra. dom har gjort många bra låtar! :)

tänk om jag också orkade göra såna lyxfrukostar på helgerna. haha :P

hehe men ingen fara tjejen! vet själv att jag inte heller alltid orkar slå på datorn jämt och svara på alla kommentarer efter jobbet. sen hinner man inte alltid heller svara på alla på en och samma gång. :)

men vad kul att du blev dagens blogg i fredags på en blogg! grattis till det! :D

hoppas du får en fortsatt fin söndag tjejen! :) min helg är bara bra! :) kramar <3

#37 - ISA

Frukostlyx!! det är ju de där småsakerna i vardagen som sätter guldkant på dagen!! snäll sambo du är (dock inte när du smittade haha)

#38 - Denise

Men muuums!

#39 - NICOLE

SV Ja det tycker jag :D hihi
Hoppas din helg varit bra! =) Blir det massa jobb i veckan? Något mer roligt inplanerat kanske? :)

#40 - Amanda CL

ser väldigt gott ut :)

sv: ja det va riktigt coolt att se :D

#41 - Ida Lindborg ♡

ååååh, vad gott!

#42 - natalia

Tack :D

#43 - Ellen Gräntz

Åh vilken lyxfrulle! Mums :)

#44 - Ida ☯ the sky under the sea

Synd att du lyckades smitta honom :( Men sjukt najs frukost!

Svar: Ja, stackarn är ännu sjuk! :( Den var supergod!
Johanna Utterberg

#45 - Caroline

Finfin frukost! :)

Sv tack :D

#46 - Vanessa andersson

åhh så gott :D

#47 - Vanessa andersson

åhh så gott :D

#48 - Caroline - mamma utomlands

Men ååååh, sån där frukost vill jag också ha!!

#49 - Caroline - mamma utomlands

Men ååååh, sån där frukost vill jag också ha!!

#50 - Matilda

Meeeeeen så gott det där såg ut att vara! Kram :)

- nouw.com/matildaforslund

#51 - DirtyHeels

Det var de :) ååh det där ser sjukt gott ut ! :D