JOHANNA UTTERBERG - PÅ STAN

Johanna Utterberg

PÅ STAN
Har haft en sån mysig start på denna tisdag då jag hängt i stan några timmar och hunnit med först fika med min fina vän Beatrice, sen lunch med min lillebror (den grillade chevrémackan som jag tog var så god) och därefter lite egentid för shopping. Hittade inte särskilt mycket på stan, men fick åtminstone tag på en snygg bouclékofta och en behå med volang till mig själv, samt ett par jeans till sambon.
 
 
#1 - linah

åh älskar jackan:D!

#2 - Jeanette - Livet i London

Låter som en riktigt bra dag! :)

#3 - Malin ♔

svar: Javisst äre, samma här, fast det har inte blivit någon bild försen nu :)

Jo men precis, så jag förstår att du är glad för ännu ett A :D

#4 - Johanna

vad mysigt med resturang mat :)

#5 - Viktoria - Gravidblogg

Tack snälla du :)

Vilken mysig dag du verkar ha haft, alltid trevligt att umgås med en bra vän :)
Kramar

#6 - Malin ♔

svar: Javisst är dom fina, tack :)

Ja det va det, har velat ha en sån bild länge :D
Förstår det :D

#7 - shazi

underbara bilder, verkar varit en härlig dag

Svar: Tack, det har det verkligen varit!
Johanna Utterberg

#8 - ISA

vilken härlig dag! hinna med både shopping, mat och socialt umgänge! optimalt :D

Svar: jaa helhärlig dag verkligen!! :D
Johanna Utterberg

#9 - Sara, 20 och mamma

Oj fy fasen vad gott det ser ut! Du ser ut att ha haft en fantastisk dag!

#10 - natalia

Så mysigt :D

#11 - Malin Thorell

svar: Ja! :)
Ja men verkligen :D Även om det är olja som har blandats med vattnet och är dåligt för naturen :/

#12 - Viktoria - Gravidblogg

Ja det låter super mysigt :)

Ja verkligen, super skönt att det gick så snabbt och smidigt med lägenheten :)
Kramar

#13 - Malin Thorell

svar: Jo det äre ju, men det tänker inte jag på alls när jag ser en färgglad vattenpöl, jag ser det positiva i att den är fin och färgglad :)

#14 - Viktoria - Gravidblogg

Ja verkligen :) Har du något skoj planerat i påsk? :)
Kram

#15 - Ida Lindborg ♡

åh låter som en väldigt mysig och rolig dag! :) vilken fin kofta!

Sv: tack fina du! ♥
tack för tipsen, och ja du lägger ju ner väldigt mycket tid, så duktig! När jag gick på högstadiet så fick jag många A:n, för låg nästan alltid på A eller B. Men tusan vad jag kämpade, och ibland mådde jag illa då det var så mycket. Men nu i gymnasiet så känns det helt omöjligt att nå ett A :/ ♥

#16 - miningalinn

Mysig dag!(:

#17 - Josefine

Åh vad gott det ser ut! Var någonstans? :D

Svar: I Visby på ett fik som heter "Fiket" :)
Johanna Utterberg

#18 - Cecilia Johansson

SNYGG kofta! :o

Svar: Åhh tack, visst är den fin! Har velat ha en sån jättelänge så nu slog jag till! :)
Johanna Utterberg

#19 - Viktoria - Gravidblogg

Åh vad mysigt det låter :) Vi har inte så jätte mycket planer än så länge faktiskt. Men på Fredag så kommer några kompisar hit och sedan får vi se vad vi orkar hitta på :) Finns lite att göra i huset så blir väl sådant pill och förbereda inför bebis :)

Kram

#20 - natalia

Älskar koftan, så snygg!

#21 - Ida

Lät som en riktigt härlig dag :)

Svar: Ja, det har det verkligen varit! :)
Johanna Utterberg

#22 - Alicia - Alicia And Stuff

Oh det där så himla mumsigt ut!

Svar: Jaa, det var så himla gott!
Johanna Utterberg

#23 - ♫♪ sandra

gott!

#24 - FrökenTV, bloggen om tv och film

Du verkar ha haft en bra dag

#25 - Josefine

Snygg kofta!

#26 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Tack för idag hjärtat! Och vad gott det ser ut, mums. Snyggt köp också plus att du verkligen blir bättre på att fotografera för varje dag! Sååå grymt!! :)

Svar: Åhh tack själv gumman!! Det var riktigt gott! Tack så mycket, är verkligen helt kär i koftan. ÅHHH tack, vad glad jag blir av att höra att du tycker det, det värmer verkligen jättemycket fina du!! :)
Johanna Utterberg

#27 - EMMAWHO

Vad hungrig jag blev nu, haha. Mums!

Svar: Haha förstår det, den där mackan var så god!
Johanna Utterberg

#28 - Viktoria - Gravidblogg

Ja det tar aldrig slut känns det som, jag kommer på nya grejer som vi behöver hela tiden ^^ Men det mesta är köpt nu i alla fall, fattas bara lite smått som är bra att ha vid skötbordet :)

Kram

#29 - Josäfin Andersson

SÅÅÅ snygg kofta!

Svar: ÅHH tack så mycket, älskar den!!
Johanna Utterberg

#30 - Becka

Åh, ser supermys ut. ♥

#31 - Amanda Jona [SPONTAN]

Lät underbart! :)

#32 - Mikaela

Det ser riktigt gott ut :)