JOHANNA UTTERBERG - MAJ MÅNAD

Johanna Utterberg

MAJ MÅNAD
Kan inte fatta att maj redan har passerat, hur gick det ens till? Som de flesta vet så har det här varit en ledig månad för mig, jag har kunnat ta igen mig efter min examen och är nu förberedd på en sommar med intensivt jobbande! Pga mycket ledighet har jag ju såklart hunnit med ganska mycket, både födelsedagsfirande för min kära man, hängt flera gånger med min fina vän Beatrice och blivit fotat (typ för första gången i mitt liv på riktigt), rensat ur lägenheten, njutit av långa sovmornar med gofrukost och ätit ett x antal ceasarsallader. Det har nog också varit en månad som jag använt min kamera som mest, eftersom alla blommande träd har varit så vackra och mitt intresse för fotograferande har ökat markant! Passar på att bjuda på ett härlig kollage från maj månad, och vill tillägga att några av bilderna är knäppta av Beatrice Jakobsson. Nu fortsätter vi på samma spår, för det vore underbart med en magisk sommar!
 
#1 - Life of Johanna

Ja det är helt galet att maj är slut nu!

Tack så mycket :)

#2 - JoJo

så fina bilder! :) det låter som att du har haft en riktigt bra månad! :D

sv; roligt att du gillade att läsa mina svar. ja usch, önskar att ingen får vara med om samma sak! det hemska är att hennes dåvarande sambo som gjorde det, redan är ute efter sitt straff. <3

men precis, är så jag också tänker. vi har testat det stället i alla fall :)

hahah, ja i know xD

tack sweetie. hoppas att du också får en bra vecka :) kramar <3

#3 - natalia

Så vacker är du<3

#4 - Viktoria - Mamma till William ♡

Det är helt galet att det redan är Juni i morgon, jag förstår inte var tiden tar vägen :o

#5 - Mia Forsberg

Lter som att du hade en toppenbra majmånad och vilka härliga bilder! :)

#6 - Celine

Känns lite sjukt att halva året redan gått? Kändes som att det började igår typ!
Väldigt fina bilder iaf!

#7 - Linn♡

Åh det verkar varit en toppen månad♡ Jättefina bilder!

Önskar dig en magisk sommar! :))
Kramar♡♡♡

#8 - Emma

Så vackra bilder och maj har verkligen gått så sjukt fort! :o
Kram

#9 - Klara Andersson

fina bilder!

#10 - Cajsa Lindahl

ja verkligen! :D

#11 - Cajsa Lindahl

Några planer för veckan?

#12 - MALIN

Så skönt att juni börjar imorgon! Officiellt sommar då ;)

#13 - Malin Thorell - hobbyfotograf ♔

Jättefina bilder! :)

#14 - Nora Bååth

Tiden går så galet fort :O

#15 - Ida Lindborg ♡

Håller verkligen med om att tiden går fort!
så fina bilder! :D

Sv: härligt :)

#16 - Jessica Högberg

vilken härlig månad du ser ut att ha haft=)) Kanske borde jag oxå gå igenom majbilder för jag tycker det har regnat och varit kallt hela maj...

Svar: Ja, det har jag verkligen haft! :) Vi på Gotland hade riktigt bra väder vissa dagar faktiskt!
Johanna Utterberg

#17 - Anonym

skönt att komma igång nu då :)

#18 - Isabelle

Ha en fin vecka vännen!

Svar: Tack desamma tjejen!
Johanna Utterberg

#19 - Life of Johanna

Kika in hos mig, du har en överraskning hos mig!

#20 - Tezzo

En härlig månad. Nu är det ju officiellt sommar trots att det inte är särskilt varmt ännu...Ha en underbar vecka!

#21 - matilda ♥

Tiden har verkligen gått så snabbt, och det är otroligt skönt att det är sommar :)

#22 - ISA

Åh vad fin din maj verkar ha varit! skönt med en "lugnare" månad ändå, även om jag tycker lediga dagar går sjuuukt snabbt ändå!? haha. kram kram!

#23 - miningalinn

Jag har också väldigt svårt att förstå att maj redan är över. Jag fyllde år i början av maj och det känns inte som en månad sen!(:

#24 - Emma Grann Fotografi

Härliga bilder :)

#25 - LIENE

Jättefin kollage <3

#26 - Jasmine

Fina bilder :)

#27 - Louise

Jättefina bilder!

#28 - sara

Fina bilder :)

#29 - Pauline

fint collage :) hoppas du får en bra juni månad :)

Svar: Tack så mycket :) Desamma önskar jag dig!
Johanna Utterberg

#30 - Prietha

Skönt med en chill månad!

#31 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Kan inte heller fatta att det är en ny månad nu. Var det inte nyss Januari typ? ;) Du har hunnit med massor i Maj och sjukt mycket har du också fotograferat! (SÅÅÅÅ KUL!!!!) En magiskt sommar hade inte suttit fel!

Svar: Nej, verkligen helt galet att det redan är juni, dvs SOMMAR!!! ;) haha ja precis så!! Ja, det tycker jag också att jag har gjort, har var så kul med mycket fotograferande också!! Nej, önskar mig en jättebra sommar nu!!!
Johanna Utterberg

#32 - Cajsa Lindahl

hm..få se..idag har jag varit med min vän och min syster, i morgon ska jag till en vän och sen vet jag inte riktigt...:P

#33 - Jeanette

Låter som att du haft en toppen månad :)

#34 - Josefine

Håller med, tiden flyger förbi! Skönt o hunnit med mycket :)

#35 - Sofie

Jättefina bilder!!

#36 - Cajsa Lindahl

hoppas du sov gott! :) Jag har inte svårt att somna.. :/

#37 - VERONICA

Gud så fina bilder :) Härligt fina du! Ha en fantastisk dag tjejen! :)

#38 - amanda

Skönt med en ledig månad. :) Superfina bilder, du är så söt!

#39 - Jessica

Jag håller med dig, Maj har gått så himla fort!

Den har varit helt okej :)

#40 - Jessica

Ja maj gick verkligen supersnabbt! Men det brukar gå snabbt när man har mycket inplanerat! Skönt förresten att du haft en ledig månad!

#41 - ISA

SVAR: finaste guldklimp! tack för din kommentar, de värmer alltid så mycket för det känns som du verkligen LÄSER det man skriver. Det är SÅ bra om jobbet ger dig mer självkänsla och tro på dig själv, du klarar så mycket mer än du tror och verkar seriöst ha ett hjärta av guld! kramar

#42 - maaliinmaaria.se

svar: Tycker du ska köpa såna då, dom är både fina och fett sköna :D

Varsågod! :)

#43 - Josäfin Andersson

så mysiga bilder :D

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Utterberg