JOHANNA UTTERBERG - 2 ÅR, 730 DAGAR, 17520 TIMMAR

Johanna Utterberg

2 ÅR, 730 DAGAR, 17520 TIMMAR
Idag är en dag att uppmärksamma, jag och sambon firar nämligen två år tillsammans! Kan inte förstå att det redan gått två år sedan han sa att han älskar mig för första och gången och jag som blev så förvånad satte mig käpprakt upp skrek ”vafan sa du?!” till honom. Samtidigt så känns det som om jag har känt honom hela livet, han är min bästa vän, trygghet, stöttepelare, bollplank och den som får mig själv att känna mig vackrast i världen, för hans ögon är jag det. Underbara karl, med dig får jag livet och jag längtar efter att få se vad framtiden har att erbjuda oss. Haft en underbar 2-rätters här hemma (Patrik gjorde alltså det godaste köttet jag någonsin ätit av en rådjurs-ryggbiff) med en flaska rödvin och filmmys. Nu fortsätter kvällen med en till film, lite gott i soffan och massa pussar. Jag älskar dig, min älskade Patrik.