JOHANNA UTTERBERG - FLER DETALJER FRÅN VÅRT HEM

Johanna Utterberg

FLER DETALJER FRÅN VÅRT HEM
Tänkte att jag kunde visa lite fler små detaljer från vår etta! Köpte en vacker murgröna i fredags som så vackert hänger ner över byrån i ett av våra hörn och förhoppningsvis så ska jag lyckas hålla liv i den ett tag. På samma silverbricka står även två ljushållare och en ram med vårat kärleksdatum som jag själv har knåpat ihop. Längs byrån står även en spegel med vacker silverram och flera tavlor, bland annat de två som syns på den undre bilden. Tavelramarna är från IKEA och jag har sedan klippt ut två helsidor från inredningsmagasin och ramat in dem, i brist på andra prints och idéer. Tyckte det blev lite häftigt för på så sätt så har jag fått in lite färg i allt det vita som vi ska ha här i vår enrummare!
 
 
#1 - linah ''afroeve'' moomba

lovely!!:D

#2 - Carolina Thoor

Jätte fint! :D

Sv; ja, det har det varit. Hoppas din tisdag har varit bra idag! :D

#3 - Johanna

fint!

#4 - Nathalie Tegelstam

Åh va fint!! :) kram

#5 - JoJo

så kul att få se lite bilder från erat hem :) det är så fint med murgrönor tycker jag! :D

sv; tack fina du, vad kul att du tycker det! :)

härligt tjejen! :) ja jag blev nöjd med den ^^

ja min helg var väldigt bra :) min vecka började också bra tack! hoppas att din vecka också gjorde det! :) kramar <3

#6 - Jessy

SÅÅ fint!

#7 - Viktoria Eriksson

så snyggt! :)

#8 - Viktoria Eriksson

så snyggt! :)

#9 - Prietha

Älskar skylten!

#10 - Enya シ

Trevligt :D

#11 - Linnea

Åh, så fint!

#12 - Emelie Andersson

sv: Tack så mycket, du får gärna göra den själv om du skulle vilja :)

#13 - Emma Engström

Kul att du visar hur det ser ut! Så himla fint och man blir verkligen inspirerad! :) Kram

#14 - Elin Johansson

Jag älskar din blogg och dina härliga bilder. Så lättsam att läsa och man kan sitta och bläddra igenom flera sidor och bara vilja fortsätta, helt klart en blogg som man fastnar för. Kram!

Svar: SUPERTACK för din fina kommentar! Kram!
Johanna Utterberg

#15 - Isabella

så fina ljuslyktor! vart är dom ifrån? :)

sv: kul att du tyckte det!

#16 - Josefine

Så fint!!

#17 - Jeanette

Men så fint! :)

#18 - Bellah - livet i USA

Men åh vad fint!

#19 - Bumsan

Godmorgon på dig.
Händer det något kul denna onsdag?

Oj vad fint! det är som uthämntat från en tidning.

#20 - Lady M

Visst :) ååh ser riktigt fint och mysigt ut

#21 - NICOLE

Så fina detaljer :) Man får jobba på myskänslan när man har så pass litet. Vi hade också en enrummare förut :)
SV Då har du något att testa alltså :D .

#22 - N

Superfint!

#23 - ISA

Vad fint ni verkar ha det.. ger mig lite inspiration att man faktiskt kan göra bra och fina saker med en etta också ;)

#24 - MADDISENJ.SE

Verkligen mysigt

#25 - Emma Grann Fotografi

Snyggt ni har det!!

#26 - Natalie Salazar

tjusigt :)
la till dig igår hjärtat <3

#27 - Linneaa

Härliga bilder! :)

sv: Tack så mycket! :D

#28 - Amanda

Snygga detaljer!

#29 - Isabella Huynh

gud vad snyggt!

#30 - Malin Thorell - hobbyfotograf

Va fint :)

svar: Åh tack! :D
Ah jag såg det igår :)

Svar: Tack så mycket! :)
Kommer ej in på din blogg, något fel?
Johanna Utterberg

#31 - Bumsan

Jag ska ta det lungt ikväll.. är helt slut efter besöket

#32 - Amanda CL

älskar murgröna :D Vi hade murgröna på en del av huset jag bodde i som barn! Så vackert! Men det spred sig som fan :P

sv: håller med :D

#33 - Rebecka

Åh vad fint :)

Svar:
Ja, det var riktigt gott :)

Kram

#34 - Jessy

Vinnaren av månadens blogg är nu uppe på bloggen kram!

#35 - Cajsa Lindahl

Så fint!

haft en bra onsdag?

#36 - Emelie Andersson

så fint, ni ser ut att ha det så himla hem trevligt :D

sv: tack så mycket, det värmer verkligen! <3

#37 - Pauline

jättefint!

#38 - Josefine

Så fint!!

#39 - Beatrice Johansson

Du har så himla fin inredningsstil!:)
sv: tack detsamma:D Kramisar

#40 - Liene Svärd

sv: Vad bra du tyckte det om texten :)
Hoppas du haft en bra dag.

#41 - Cassandra Haraldsson

Så fint!

#42 - NICOLE

SV Jättehärligt! Och T*** ! :) Ja absolut :) Sen blir det bara större och större ;) haha

#43 - Jeanette

Att ha mycket vitt hemma och sen med färgglada detaljer är så fint :)

#44 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Som sagt, det blir sjukt snyggt. Alla små detaljer och annat fint, wow så fint det blir, vill bara se allt när det är klart! :D

Svar: Ihh, tack så mycket finis!! Vad glad jag blir att du tycker det! Och jaaaa, du ska få se när det är helt klart, längtar tills dess!! :D Ps, lovar att ha städat då! ;)
Johanna Utterberg

#45 - Bumsan

Godmorgon på dig! Allt bra idag?

#46 - Cissi

Å vad fint! Och vilken söt liten tavla

#47 - Malin Thorell - hobbyfotograf

svar: Jag har bytt domän, men det ska funka att skriva in både den nya och den gamla :)

#48 - Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen så snyggt!

#49 - ---> Tävling

Åhhh vad fint :D