JOHANNA UTTERBERG - FOREVER ERBJUDANDE: FRI FRAKT

Johanna Utterberg

FOREVER ERBJUDANDE: FRI FRAKT
- Sponsrat inlägg -
 
Gud vad härligt det var att vakna upp i morse, veta att jag är ledig i fem hela dagar och bara få göra precis det jag vill! Hinna med så mycket som gått förlorat när jag bara är inne i jobbkarusellen jämt och ständigt. Förmiddagen har jag ägnat åt en härlig frukost, fyra timmars företagsjobbande och färdigställande av mallen inför höstens events (som jag ska berätta mer om för er inom kort), mysa runt i sambons tshirt, bokat in en synundersökning och druckit ett x antal koppar kaffe. Effektiv förmiddag med andra ord! Ikväll ska jag möta upp Madde och Emmie för en middag ute, vilket ska bli himla mysigt och kul!
 
Förresten, är det någon av er läsare som är sugen på att testa någon av produkterna jag säljer från Forever? Jag rekommenderar dem starkt och det finns ett stort utbud av hudvårdsprodukter, men även artiklar inom fitness och wellness. Just nu har jag ett erbjudande om fri frakt om man lägger en order innan den 3e september, så passa på! Skriv din mailadress i en kommentar så kontaktar jag dig för mer information kring utbudet av produkter, priser och tips på produkter du kanske skulle gilla. Det går också bra att maila mig på [email protected] om du hellre vill göra det!
 
 
#1 - Netti Starby

Vad roligt och jag ska fundera på saken :-D Kram

#2 - NICOLE

Oj så effektiv du är! Det måste vara ett riktigt bränsle att veta att du är ledig de närmsta dagarna :D Och åh så mysigt med middag med vänner ikväll! =) Då får du ladda massa energi :)
SV: det låter underbart fina du! :) Ska svara på ditt mail sen med, det är så mycket ibland så jag glömmer bort =) Stor kram!

#3 - Josefine

Alltså åh du lägger alltid upp så fina bilder. Man vill ju nästan köpa bara för att bilderna är så proffsiga :D

#4 - Julia Svensson

Såå bra med fri frakt!!

#5 - Terese

Men åh spännande!!

sv: Tack snälla!
Kram

#6 - Kattis

Åh vad härligt med lite ledighet...själv får jag vänta i 33 dagar till innan jag får lite längre ledighet igen!:)

#7 - Tilda Barkselius

De produkterna låter otroligt spännande!

#8 - Misstossequeen

Har aldrig provat något från Forever faktiskt.. Min gubbe är dock sugen på att prova C9, men får se vad han bestämmer sig för :)

#9 - my

Åh vad skönt att vara lite ledig!

#10 - Angelix

Skönt att vara ledig

#11 - moamedalicia.blogg.se

sååå skönt med 5 dagars ledigt :D men dom dagarna man är ledig går ju så fort :O <3

#12 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag behöver banne mig också en synundersökning, kan inte fatta hur mycket ögonen förändras på bara några år...

Har dock redan mina favorotprodukter <33 Men vad kul att sälja också hudvård! Du är mångsidig :D

#13 - Ramona

Mysigt med middag ute raring :) Det brukar man få ny energi av. Klart jag är nyfiken på produkterna, har hört om dom tidigare men mailar dig om jag bara kommer ihåg så får du gärna berätta mera <3 Stor kram från mig så länge :)

#14 - Pauline Hurtig

skönt med ledigt, fast du jobbar :)

#15 - Emelie Andersson

så skönt med 5 dagars ledighet, den känslan är så himla skön! :)

#16 - Julia Svensson

Såå bra tips!!

#17 - Bambi

Jag vill gärna veta mer. Kan inte lova att jag kan köpa - men vill absolut veta mer :)

#18 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Bra med fri frakt :)

#19 - Misstossequeen

Svar: Oh vad är det för spännande? 😍

Jag hojtar om han bestämmer sig för det 😊

#20 - Agnes

Såå skönt att vara ledig :)