JOHANNA UTTERBERG - EN BEFRIELSE

Johanna Utterberg

EN BEFRIELSE
Ett steg närmare ledighet, nu är det bara ytterligare ett jobbpass kvar innan jag får fem dygn ledigt och oj vad jag ska njuta då av alla möjliga härligheter. Idag har jag jobbat ett pass mellan 11-19 och det har varit en riktigt bra, rolig och effektiv dag, älskar såna jobbdagar för då känns all svett och kämpande så värt, vilket gör sån skillnad! Kan lätt konstatera att det också är första dagen på väldigt länge som jag går ifrån jobbet och är nöjd över min egen presentation, det var en sån befrielse att gå hemåt med lättsamma steg och den känslan kan jag meddela. Resten av denna torsdagskväll ska jag ägna åt lite plock här hemma samtidigt som jag bränner av lite podcasts i headsetet. Ha en fin kväll!
 
 
#1 - JoJo

åh vad härligt med lite långledigt, det är du sååå värd fina du! :D

sv; åh tusen tack fina du! :) hoppas att du också hade en fin midsommar vännen!! :D

jag förstår att du vill ha mycket därifrån!! :)

ja jag går på semester om tre veckor. så ska kämpa lite till innan jag får semester :P

hoppas att du har en fin vecka fina du och sorry för lite sent svar, igen. :/ kramar <3

#2 - Gabriella

Härligt att det börjar närma sig ledighet!!

#3 - Henrik Olsson

Fem dygns ledigt låter helt underbart! :)

#4 - Tilda Barkselius

Härligt att du kände dig så nöjd efter jobbet och att du snart får ledigt ett par dagar!

#5 - MALIN

Härligt med lite semester! Njut lite extra för mig med! Kram

#6 - Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Snygga skor sen härligt med ledighet :D

#7 - Kaisa

Härligt att få känna så! Och skönt med lite ledigt :)

#8 - natalia

Skööönt :D

#9 - Bambi

Låter underbart! Tycker absolut att du ska vara nöjd. Du är en sån trooper :D

#10 - Kattis

Så härligt när man kan lämna jobbet med en sån känsla!:D

#11 - Matilda Berlin

Nu gör vi det här! Sista dagen, sen lite ledigt. Längtar sååå! Kram

#12 - Ramona

Härligt att ha lite ledighet att se fram emot :) Njut av den. Kram och ha en fin fredag sötis <3

#13 - Caroline

Håll ut hehe!! Skönt med lite ledighet :)

#14 - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Duktig du är som kämpar på så mycket :)

#15 - Lovisa

Härligt med lite ledighet!!

#16 - Josefine

Härligt med ledighet!!

#17 - NICOLE

Men åå så härligt! Ha det så bra nu och njut på! =) Och de passen är så grymma, när man känner att man riktigt har tillfört något :) Kram!

#18 - Emelie Andersson

Så skönt med ledighet, det är du verkligen värd! :)

#19 - Alice

Gött att få vara ledig sedan!!

#20 - Jeanette

Härligt med lite ledighet snart :)

#21 - Terese

Myyyyss!!

sv: Tack snälla!! Haha ja jag hade sjukt mycket tur att jag vaknade så tidigt av mig själv haha, men avskyr att komma försent!
Kramis

#22 - ISA

åh hoppas du njuter som tusan! såå skönt med ledigt! det är du mer än värd finis!

#23 - natalia

Hoppas du haft en bra dag :D

#24 - natalia

Hoppas du haft en bra dag :D

#25 - Pauline Hurtig

Härligt!