JOHANNA UTTERBERG - NJUTER AV FREDAGSKÄNSLAN PÅ EN TORSDAG

Johanna Utterberg

NJUTER AV FREDAGSKÄNSLAN PÅ EN TORSDAG
Det har varit en helvetes dag (eller egentligen hela veckan) på jobbet med en man kort och fullt av varor! Ni vet en sån där vecka då alla kollegor tycks ha drabbat av någon form av sjukdom och ingen extra kan ställa upp? En sån vecka har vi just nu och jag som egentligen skulle varit nästintill ledig denna vecka har nu gått till en ca 65-timmars vecka! Dra mig baklänges vad jag är mör redan nu och ännu är det fredag, lördag och söndag kvar! Dock hade jag storartade planer för denna lediga kväll (jobbat kväll sen i söndags, så känns rent av lyxigt att vara hemma redan efter fem och inte halv tio), nämligen att ta årets första glas rosévin! Ett måste när det är barmark, sol och vårkänslor i kroppen, så sagt och gjort, här sitter jag med ett glas Perfect Day och njuter medans maten puttras på spisen. Myser till det lite extra med finmiddag för mig och sambon bara för att jag har fredagskänsla idag och tycker att jag/vi är så värda det efter allt jobbande som vi haft senaste tiden! Njuter så in i bängen av livet just nu, trots att jag knappt vet vad jag heter eller vilken dag det är i min trötta hjärna.
 
 
#1 - Tilda Barkselius

Usch så jobbigt när man är extrem stressad hela veckan! Låter som mysiga planer för kvällen i alla fall :)

#2 - ISA

åh rosépremiär alltså, då äre vår minsann ;) fördelen med sånna där jobbdagar du haft är ju att de oftast går snabbt. Hoppas du får en lugn, skön kväll nu!

#3 - Vanessa

Åh så skönt att komma hem i en inte för sen tid :)

#4 - Days by Johanna

åh fy tusan, men ger fina pengar :)

Tack är super nöjd med omändringen :) Nu skall jag hitta en fin lampa och gardiner som passar in, vill inte ha det lila där..

#5 - Tilda

Jättefin blogg! :)

#6 - Henrik Olsson

Det var dig väl unt att ta ett glas rosévin :)

#7 - ELIN WAHLBERG

så härligt :)

#8 - Bambi

Det där vinet är så gott. En solig vår/sommarkväll på en balkong liksom. Så härligt!! :))

svar: Tack för din kommentar tjejen. Att den kom från just dig var rätt awesome ^^

#9 - Jeanette

Låter som en jobbig vecka, hoppas du får lite ledigt snart! :)

#10 - Sofia

Så mysigt!

#11 - Jessica Högberg

Massa stålar på väg in. Vårkänslor. Ett glas rose. Låter ganska härligt! ♡

#12 - Netti Starby

Åh vad gott med rosevin och vilken vacker bild! Kram

#13 - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Bara älskar ditt sätt att skriva, dock var jag förvirrad ett tag på vem denna korta mannen var HAHAHAHA. Nyvaken så då blev de lite fel ;)

#14 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vilken underbar bild! Lycka till med allt arbete nu och se till att slappna av ordentligt när du är ledig :)

#15 - lucy

När rosen kommer fram då är det vår ^^

#16 - Tilda

Hoppas du fick en lugn och skön kväll. Det förtjänade du verkligen :)

#17 - Prietha

Njut så mycket det går!

#18 - Nicole

Hoppas du får en riktigt bra kväll :)

#19 - MALIN

Härligt med fredagskänslor lite tidigare! Jag har haft det hela veckan, känns det som! Kram

#20 - Tuva Björnwall

jobbigt med en sån vecka..

#21 - Anna

Ha en underbar fredag! Hur mår du gumman ❤️😘

#22 - Linnea Aurora

Oj, jäklar 65 h arbetsvecka! Bra jobbat!

#23 - MATILDA

åh lyxigt! hoppas du får lite ledighet och får njuta! :D

#24 - NICOLE

Å! Förstår att du hade det härligt och att du njöt av din lediga tid. Hoppas jobbhelgen går bra. Stor hejakram till dig :)

#25 - sandra.

Men gud så jobbigt, så himla duktig du är!!!
Du förtjänar lite ledighet nu tycker jag, =)

#26 - Nicole Svensson

Åh så gött :)

#27 - Carolina Thoor

Mysigt! Rosévin är grymt gott - speciellt under sommar och vår-tiden! Då man sitter i solen och njuter bara. Ungefär som med en iskall öl! :D
Men usch vilken vecka ni måste ha haft :/ låter inte alls roligt.. Jag hoppas verkligen att nästa vecka kommer att bli bättre samt helgen!

Sv; kul att du gillade sammanfattningen på min mars-månad! :D

Tråkigt. Själv är jag ledig den här helgen och det är super skönt! Och dels också för att jag hamnade i bråk samt möte med chefen igår också, så det var en kämpig dag igår! :/

Svar: Jaa så himla gott!! :) Jo tyvärr har vi haft en riktigt hemsk vecka på jobbet och jag har fått jobba alla dagar, med flera långa pass. Men på måndag är jag äntligen ledig, så ser fram emot det efter dessa 9 arbetsdagar på rad! :)
Men ojj, inte bra med bråk och möte med chefen, hoppas allt löser sig för dig!! :(
Johanna Utterberg

#28 - A M

Tråkigt att du fick en sådan veckan! Hoppas att du tar igen all din energi nu i helgen!
Har just nu en veckans blogg tävling på min blogg, du får super gärna kika in om det låter intressant! :D
Kramar <3

#29 - Louise

Vilken härlig bild!

#30 - Gabriella

Åh så tråkigt med en sådan vecka, jättefin bild!!

#31 - Terese

Men yum!

sv: Hihi ja det är ju såå gott!
Kram

#32 - Sarah

Fina nejlikor :)

#33 - JoJo

åh jag känner så väl igen det där. är inte alls kul när det är så på jobbet. vi kan också ha så vissa dagar då vi inte får in en vikarie ;o

sv; vad roligt att du har varit där! :D nu blev jag lite avis på dig måste jag ju erkänna. hihi ;)

ja men det är lugnt, gör nomineringen när du har tid. :)

oj vad duktig du är som jobbar så mycket och långa pass dessutom! men skönt att veta att du får pengar i alla fall. och är ju tur att nästa vecka kommer bli lugnare :) haha, ja jag klagar ju inte på att ha det så precis ;P hoppas att du får en fin helg trots massa jobb! :) kramar <3

#34 - Josäfin Andersson

Åh vad sugen man blir på rosé och ute-serveringar!

#35 - Skogsraah

Skönt att få det lite ledigt!

#36 - Amanda CL

hoppas den här veckan har börjar bra
jag har varit sjuk en vecka :/

#37 - emelie

underbar bild! :D