JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: ROYAL BLUE

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: ROYAL BLUE
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
Som jag nämnde i min månads-tag här om dagen så har jag verkligen snöat in mig på nyansen "Royal Blue" och totalt gått loss på blåa saker inför kommande nyheter till webshopen! Mörkblått är dessutom en av vårens nyckelfärger, det känns väldigt elegant och tror verkligen att produkterna som kommer trilla in i StyleMood's sortiment ska tilltala mina kunder, så det håller jag tummarna för! Senaste tillskottet i shopen som är i en majestätisk blå nyans är dessa underbara kuddfodral i sammet, som ni ser på bilderna här nedanför. De är 50 x 50 cm stora och kostar 249 SEK. Tänkte att ett inlägg med lite inspirerande bilder av hur man kan använda/matcha kuddarna skulle vara kul, så hoppas att ni gillar inlägget och vill ni kika närmare på de blåa kuddfodralen eller rent av klicka hem dem, så hittar ni dem i min webshop HÄR! Kuddfodralen finns även i silvergrått förresten, för er som vill ha en annan färg. Men visst är de här blåa helt underbara?!
Hjälp mig gärna att få fler följare på Instagram! Jag har som mål att ha en instagram-tävling när jag har nått 1000 följare, så vill ni hjälpa mig på vägen och tipsa om StyleMood till era vänner, skulle jag bli så glad! Ni hittar instagram-kontot HÄR eller under användarnamnet @stylemood.se.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - Natalie Salazar

heeeeej åh så fint :) älskar dina bilder vad använder du för kamera?

#2 - Carro

Underbar färg :)

#3 - Netti Starby

Men oj vilka fina nyheter och jag måste kika in närmare! <3 Kramis

#5 - Gabriella

Såå himla fin färg!!

#6 - Amanda CL

väldigt vacker blå nyans!

#7 - J

Älskar blått!!

#8 - Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh vilka härliga kuddar!

#9 - Linda

Otroligt fina tallrikar <33

#10 - The Queenie

Åh jag älskar dina bilder :D

#11 - Moa Kandelin

Så mysigt :)

#12 - Bella

Älskar den blå nyansen, så himla härlig!

#13 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser ju fantastiskt ut, vad bra du är på att hitta rätt grejer och fota dem så bra också. Heja heja dig!

#14 - Dixi Wonderland

Inte min typ av färg men den är väldigt fin. Tror min mamma hade älskat den då hon älskar blått :D

#15 - Days by Johanna

Riktigt härlig färg. Gillade den mycket, så förstår du vill gå loss på den färgen

jag älskar saker med färg, men sambon är sådär med det, så man får liksom vara lite smart för få in lite färg haha

#16 - Mirre

Snyggt med blått

#17 - JoJo

så otroligt fina bilder!! :D

sv; ja jag gillar den låten! :)

ja jag är nöjd att du antog dig utmaningen och det var som sagt roligt att få läsa punkterna om dig <3

hahah ja för dom flesta tycker ju om pannkakor och våfflor, men inte jag och inte min lillebror heller ;)

det ska bli såå himla skönt att få 4 dagars ledighet där vid påsk. är skönt att det inte alls är långt kvar till påsken nu :D vad skönt att du går ner på halvtid imorgon. :) hoppas din helg är bra och att du får vila upp dig! kramar <3​​​​​​

#18 - ullie

jo men det är en fin färg. Hi hi du är lite som mej snöar liksom in på en färg sådär. det dumma med mej dock är att ja måste ha tid att liksom känna in o sen är nästan färgen ute eller va man säger ha ha . j a just nu är det vitt vitt igen ofta så mot vären . fin kväll kram kram

#19 - Mathilda

Wow vilka fina bilder! Jag kan följa dig på instagram om du följer mig! @mathilba :)

#20 - MALIN

Såååå fin kudde, verkligen! Älskar färgen och att den är i sammet! Kram

#21 - jessy

Följer dig redan på insta :D

#22 - elin

Sv: Åh tack!! Klickar mig in här och önskar dig en fortsatt bra dag :)

#23 - Pauline Hurtig

så snygg färg!

#24 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Ser ut att vara en väldigt fin färg på kuddarna!! :)