JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: NEW IN

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: NEW IN
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
I veckan som nyss passerade så fick jag in några snygga och trendiga nyheter i webshopen som verkligen har gått och blivit mina nya favoriter! Är ni ute och söker efter presenter så tycker jag verkligen att ni ska spana in mitt inrednings-sortiment, det finns massvis av saker som är perfekta att ge bort i present och mitt bästa tips just nu är nog någon av de vackra Dotty-vaserna från Broste Copenhagen som finns i sortimentet och kostar 249/279 SEK! Den runda vasen är gammelrosa i färgen och är 14 cm hög, medan den vita är lite större och mäter 20 cm på höjden. De är så fina! Ljushållaren är även den en av mina nya favoriter och den finns att klicka hem för 279 SEK. Ni hittar direktlänkar till produkterna i slutet av inlägget! Välkomna med beställningar direkt på www.stylemood.se eller beställ via mig och hämta fraktfritt direkt i pop up-butiken som är öppen måndag-lördag mellan 10-16 i Västergarn! 
Ljushållare, HÄR / Rosa vas, HÄR / Vit vas, HÄR
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Bella

Så snygga!

#2 - Kattis

Så mycket fint!:D
sv: Tack för din gissning i tävlingen!

#3 - Eleonora Adriana ♥

Snyggt :D

#4 - Asylmamma

Åh så fina de är 😍 Du har så mycket fint i din webshop!!

#5 - Isabella

gud vad fina!

#6 - Kamilla

Superfina ljushållare. Mee Like. /Kamilla

#7 - My

Säg nånting som inte är snyggt alltså! Vill ha allt haha!

#8 - Gabriella

Såå fina!! <3

#9 - Amanda CL

Så fina saker :D
är kaktusarna där i bakgrunden knoppar eller nåt? :)

Svar: Tack snälla :D Det är prydnadskaktusar som man kan ha på hyllan eller bordet exempelvis :)
Johanna Utterberg

#10 - Sofie

Åhh så mycket fint!:)

#11 - Pauline Hurtig

ljushållaren <3

Svar: Visst är den galet fin!!? <3
Johanna Utterberg

#12 - MALIN

Ljusstaken är så himla fin! Kram

#13 - Carro

Vilken fin ljushållare! :)

#14 - MoaKandelin

Jätte fina!

#15 - Mirre

Verkligen jättefina, önskar jag kunde lägga pengar på lite nytt fint sådant här istället för att dra ut tänder och på bilen =(

#16 - Linnea Kinis

åh så fina! älskar färgen på ljushållaren :)

#17 - Norahsmamma

Man vill ha allt!!!! Kram

#18 - Denise

Åh så fina vaser! :D

#19 - ullie

sååå fina saker gillar bubbelvassen
ja me Hur snyggt är det inte med vita gardiner . har typ vita överallt utom i sonens rum nu =) så snyggt kram kram

#20 - Dixi Wonderland

Jag älskar den lilla vasen så sjukt mycket men insåg att vi hade 8 st här hemma redan xD Men det kanske blir ett köp iaf ;)

#21 - NICOLE

Såå sjukt snygga grejer! =)

#22 - Ida - foto & häst

Riktigt fina saker!

#23 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Dom där kaktusarna är bara för söta, älskar dom!! :)