JOHANNA UTTERBERG - BABY GIRL

Johanna Utterberg

BABY GIRL
I tisdags var jag iväg och fotade min väns lilla bebis-tjej Lia. Jag har aldrig fotat bebisar tidigare men jag är så nöjd med bilderna och hon gnällde inte ens lite grann, utan låg och tittade, jollrade och agerade exemplariskt. Dessutom somnade hon mitt i fotosessionen men det blev en hel del fantastiska bilder då också! Tror helt enkelt att Lia kommer få stå ut att bli fotograferad av mig fler gånger, snart kan hon ju stödja nacken bättre och när hon blir lite äldre så finns det ännu fler fotoidéer att förverkliga. Hon är verkligen söt som socker. Bjuder på en liten tjuvglimt från fotograferingen här nedanför, hoppas ni också gillar bilderna! Ha en underbar helg allihopa!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - A M

Alltså åh vilken fint inlägg och otroligt fina bilder!
sv: Tack att du påminner mig, det är lätt att glömma när man är uppe i stress! <3
Kram, trevlig helg! <3

#2 - Carro

Men så söta bilder! 💕

#3 - Norahsmamma

Vilka fina bilder och söt bebis!!!

#4 - Louise

Va fina! :)

#5 - ajlimullersandvik.blogg.se

Så fina detaljbilder! Barnfoto verkar extreeeemt svårt, men vilket tur att du hade en så duktig och bekväm modell :D :D

#6 - Ida Lindborg ♡

Aw vad gulligt!

#7 - Mirre - Sweetwords

Oh vilket litet knyte

#8 - Gabriella

Såååå himla fina bilder!! 😍

#9 - elin

Åh så fina bilder! Hoppas du haft en toppen bra dag!<3

#10 - NICOLE

Helt underbara bilder! Duktiga duktiga du! Ha en fin kväll, kram

#11 - Emelie Andersson

Mer sånt! Du är så sjukt duktig! :)

#12 - ullie

så jätte fina bilder Hon blir nog en liten fotomodell den där :D
ja jag älskar solen snälla stanna =)

önskar dej en fin start på helgen kram

#13 - Ida

Söta bilder :)

#14 - Linda

Men WOW vilka magiska bilder <3

#15 - Jessica Högberg

Men wow så fina bilder!

#16 - NICOLE

SV: haha njaa, eller ja det beror ju på vad man jämför med :D Mina extrakilon är absolut pga naturgodiset ;D Men lösgodis är inte alls tokigt det heller!! ;) Kram, och ha en härlig lördag :D

#17 - Amanda

Så himla söta bilder!! 😍😍 kram

#18 - Ellen Gräntz

Vad roligt att du fick fota bebisbilder! Underbart ljus!

#19 - Pauline Hurtig

så söta bilder!

#20 - Pauline Hurtig

så söta bilder!

#21 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vilka vackra bilder!! :) Så fina!

Svar: Taaaack snälla!! <3<3<3<3<3
Johanna Utterberg