JOHANNA UTTERBERG - WORK WORK WORK

Johanna Utterberg

WORK WORK WORK
Hej hörrni! Det är redan tisdag och jag har veckan fullmatad med planer, jobbgrejer, event och middagar i princip. Började veckan med en hektisk måndag som avslutades med att vi dukade upp för måndagstacos med middagsgäst här hemma och hade en underbar skrattkväll. Idag har jag jobbat hela förmiddagen med produktfotografering och packning av några ordar som ska iväg till kunder, men har ännu en hel del jobb att beta av under resten av dagen, bland annat lite roligt pyssel-jobb till butikens julfrontningen och glöggeventet som är på söndag. Imorgon ska jag ut och göra jul i butiken (ska hugga ner och klä en gran, snacka om att det kliar i fingrarna), samt jobba med lite omstyling och dekoration, planera för var alla nya produkter som kommer senare i veckan ska få plats och umgås med mamma. Trots allt jobb som är just nu och några veckor framåt så känner jag verkligen livet i mig, jag älskar ju att få hålla på med det jag gör och utforma min egna vardag parallellt med mitt företag och business.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Carro

Vilken mysig måndagskväll! 💕

#2 - Hanna

Åh din kamera! <3

#3 - Netti Starby

Oj vad många planer du har och mycket kul också! :-D Kramis

#4 - Amanda

Åh vad roligt med event <3

#5 - Amanda

Åh vad roligt med event <3

#6 - NICOLE

Så roligt med en planerad vecka :D och ännu roligare att förbereda mer inför jul i butiken!! :D Sv: visst är det härligt att gå upp tidigt! Men 4.45 känns mer som på natten, speciellt när det är så mörkt ute haha :) Men imorgon börjar jag senare så då blir det nog allt lite sovmorgon ;) kram

#7 - NICOLE

SV: det förstår jag! :) ska ta och bestämma mig för vilka kuddfodral jag ska beställa? Men har tänkt de rosaaktikga till sovrummet.. det kan väl bli fint? =) Och till tv-rummet får jag nog fundera lite till =) Kram

#8 - Annie

Vad kul med pyssel och fix<3

#9 - Gabriella

Åh så gott med tacos!!

#10 - Josäfin Andersson

hahaha nej men naaeee!! Nästa vecka när halloween är över - då kan man tagga jul! haha ;) Och då kommer jag TAGGA loss

#11 - Ellen Gräntz

Men så mysigt att julfixa butiken!

#12 - Carro

Hoppas du får en härlig onsdag! :)

#13 - Emelie Andersson

Så mysigt och tacos på det :)

#14 - Cecilia

kul med event!!:D

#15 - Dixi Wonderland

Ja de kommande veckorna kommer minst sagt bli intensiva :P

#16 - Pauline Hurtig

vad kul :D