JOHANNA UTTERBERG - LINDVALLEN IMORGON!

Johanna Utterberg

LINDVALLEN IMORGON!

imorgon drar jag med alla glada underbara stuxgrenare och petterssonare mot nordligare trakter. sälen, skidbacken, afterskii och en skitkul vecka väntar oss. det ska bli så jävla skoj, och efter gårdagens kväll är jag inte mindre taggad! nu jävlar får ni se upp i backen, flytta rövarna från barstolarna och ta fram kamerorna, för jag är laddad till tusen. jag är redo och pepp för allt, precis allt, batterina är påfyllda.

vad ska man säga mer om gårkvällen då? för de flesta var de nog allmänt tråkig. men nej, det var verkligen helt AWESOME! började med mat hos stuxgren's, därefter hann vi med både erik och o'learys innan vi slutligen kom bort till hamnplan och folket. det första jag fick höra var att jag går teknik och blev utpekad, sedan var det dans, skrattanfall i massor, glada folk, klintebekanta, kramar och vattenkrig som gjorde hela kvällen/natten. så roligt har jag inte haft på riktigt länge, och jag tackar er som gjorde min kväll! ett bra intro på sportlovet som nu precis har börjat! tack michaela för att du stod ut, och viggin, du är bara för rolig, ber om ursäkt för skrikanfallen! det här kommer jag leva på länge ska ni veta, ett minne för livet!

och vet ni vad? igår gjorde jag en sak som jag sagt att jag aldrig ska göra, jag bröt alltså en av mina "duskaaldriggöradetinnandudör" - grejer. jag var tvungen att ta ut pengar ur en bankomat för första gången i mitt liv! stackars mig, jag var alldeles nervös och både michaela och föredetta chefen tittade på. fast tur var det väl ändå att de fanns där som mentaliskt stöd. haha.

MEN NU FORTSÄTTER JAG MED MITT TAGGANDE INFÖR RESAN MED MUSIKEN PÅ HÖGSTA VOLYM OCH KAFFEKOPPEN I HANDEN! :D

ha ett bra lov nu!
puss på er! /ju