JOHANNA UTTERBERG - du underbara tisdag

Johanna Utterberg

du underbara tisdag

oj vilken dag. vad vi har flummat. som vanligt med andra ord!
var på gymmet i morse, konstaterade att det var allt för länge sedan, suck, eller två veckor sen. men lunkade iaf 5 km, sedan körde jag bara armarna innan jag slutligen strechade och gick och tog en lång dusch. en rask promenad till skolan, checkade in matsalen, slog mig ner vid ett bord och inväntade viggaaan. och så började flummet, direkt. haha. alexandra kom strax därefter och så åt de, och därefter hade vi matte. ett lååångt pass, med en massa tal. sedan var det multimedia, det var roligt! vi håller på med illustrater, och jag lyckades faktiskt, så jag bara OHYES! träffade dennis en snabbis, drog sedan med bussen hem till västis, och en munter mamma, faktiskt! här avancerar vi. och så blev jag ännu mer happyface när jag fick min klänning ifrån H&M, yeahj! så kvällen blir bra, trots allt plugg i högen framför mig.

michaela har halsfluss igen, så henne får jag inte träffa. tycker synd om henne! och lillbror har halsböld. oj vad roligt. men jag känner ingenting, så ska banne mig klara denna gång också, hehe. bra immunförsvar har jag iaf eftersom jag inte har varit sjuk sen våren 06.

puss /ju

#1 - Gautebettina

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.