JOHANNA UTTERBERG - SAMLAT DAMM PÅ MIN GITARR

Johanna Utterberg

SAMLAT DAMM PÅ MIN GITARR
Har fastnat totalt, men tänker inte ge mig förens jag har fått det att fungera i flashfilen. Ibland kan jag verkligen inte alls förstå hur jag tänkte när jag valde IT-inrikting med en massa programmering? Jag hade ju inte en susning om varken det ena eller det andra, men när man verkligen vill lära sig nya saker så går det. Alla som har varit där vid gymnasievalet vet att det är ett helvete om man inte har en tanke på vad man vill bli eller vilket område man skulle vilja jobba inom när man blir stor. Dock så var mitt val verkligen en vändpunkt, jag var ute efter nya kunskaper och jag har hamnat rätt. Men som sagt, ibland blir man lite frustrerad när saker inte vill fungera och då kan man undra om man ens är lämpad för ämnet. Eller om ens hjärna har missat den logiska delen i utvecklingen?

Tog en fikapaus och städade av nedervåning, så nu är jag åter här igen och skall kämpa med pluggandet. Min familj har inte kommit hem ännu, så det är skönt att sitta här på stolen och dingla med benen, lirka med kod och känna på lugnet som om det vore ett konkret objekt. Att det är fredag gör det hela ännu bättre.
Puss


(Kaffe)rörande.