JOHANNA UTTERBERG - HÖGSKOLEPROVET NÄSTA

Johanna Utterberg

HÖGSKOLEPROVET NÄSTA
Uppe med tuppen, så godmorgon! Gäspar sönder, men jag lär väl komma igång om någon timme när jag fått i mig morgonkaffet. Ska ladda en termos så att jag har något gott att dricka under dagen, som kanske kan hjälpa mig till att hålla ögonen öppna också. Så nu taggar jag de sista timmarna, sen så kör vi HÖGSKOLEPROV.
Puss




#1 - karolinajonsson

Kika in och se om just DU vann halsbandet från Josign :D Om inte, delta gärna i någon annan av mina tävlingar!

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/march/vinnaren-av-halsbandet-fran-josign.html#comment

#2 - Daniella - 12 - Mode & vardag

SVAR: Jag svarar på kommentarer. :)

Vad händer ikväll? :)

#3 - thesswester - inte som alla andra

Hey! =) Fin blogg, hur mår du?

lycka till på provet!

#4 - Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en fortsatt bra lördag! :D

#5 - Anonym

#6 - Anonym

Ja det gör jag ;) jag är typ överintresserad av Tyskland haha :D

#7 - Alma

Hoppas provet går bra :)

#8 - Alma

SV: va synd! De händer inte mycket alls ikväll, ska nog försöka börja med min musikuppsats som ska va inne om några få veckor, sj? :)

#9 - Wilma och Sanna

hej!

lust att göra ett bloglovin byte med oss? :-D

kramissssss

#10 - thesswester - inte som alla andra

sv: lugnt :D skönt att du mår bra, synd bara att provet inte gick bra :/ men bättre lycka nästa gång kanske :)

Jag mår bra iallafall :) kram,