JOHANNA UTTERBERG - VATTENMELON I SOMMARHETTAN

Johanna Utterberg

VATTENMELON I SOMMARHETTAN
Jag gav min kära mamma sin present i morse när jag vaknade. Så blir det när man går om varandra där hemma och jag jobbar lång dag och sedan sitter och väntar på min bror som skulle anlända till färjeterminalen vid halv tolv. Idag är jag mör i kroppen, har fortfarande inte kunnat sova klokt de senaste nätterna, vilket gör mig tokig och jag blir nog snart gråhårig av att inte kunna få sova ordentligt! Det är långpass som gäller på jobbet idag också, men det är bara roligt. Puss
#1 - Felicia

Hoppas sömnen kommer, jag kommer ju inte sova ngt, ahhaah för att hinna med allt så lägger man sig tidigast 2 mitt i natten och går upp 9, Hahhahaah. gal1



SV: Jaaaaa :D



puss

#2 - amelia seeholm

fin blogg! :) vad tycker du om min nya header? :)



har lagt upp klädtips för både tjejer och killar så check it out!