JOHANNA UTTERBERG - HÄR VAR DET SOMMARFÖRKYLNING

Johanna Utterberg

HÄR VAR DET SOMMARFÖRKYLNING
Det var ju jättekul att känna förkylningen krypa på mig när jag jobbade veckans sjunde pass på söndag och sen idag sitta här men knacklig röst och fin sommarförkylning när man ska jobba 12-21 (skulle börjat 17 men behöver täcka upp för andra). Igår kunde jag knappt andas pga täppt näs och idag har det alltså satt sig på stämmbanden. Men man får kriga vidare, har inte tid att ligga hemma och vi i personalstyrkan är redan flera sjuka så jag ställer upp oavsett vad kroppen säger. Försöker faktiskt muta tillbaka rösten med en riktig vitaminrik gofrulle och tanken på att jag är ledig imorgon gör också att det känns lättare att jobba ganska länge i mitt tillstånd idag.
 
 
#1 - Life of Johanna

Krya på dig, var rädd om dig!

#2 - sandra

åh vad gott det ser ut! krya på dig btw :)

#3 - Skogsraah ☾

Åhnej, vad tråkigt! Krya på dig :)

#4 - Amanda CL

hoppas du blir bättre snart <3

sv: :D

#5 - Emma & Julia

Wow vilken drömmig frukost!

#6 - ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D

#7 - linah

de va inte roligt att höra :/ krya!

#8 - Liborius

Åh vad gott! Och krya på dig:)

#9 - NICOLE

Men alltså det blev väl inte alls bra detta :(( Hoppas du kryar på dig! Drick massa te och ät mycket godis ;) Då är du nog frisk snart ska du se :D
Sv: Ja det är alltid kul! Speciellt att ha något framför sig när man jobbar :)
Hoppas det går bra att jobba! =)

#10 - Josäfin Andersson

Men åhh vad gott! Krya!

#11 - Erica

Vad gott det ser ut :)

#12 - filippa brunnberg

åh, du med?? jag själv är också småförkyld, så trist!! Krya på dig! :D

#13 - Pauline

samma här, är förkyld men jobbar då vi är få

Svar: Det är tur att det finns såna som oss som ställer upp, vi har samma problem på jobbet nu när alla är sjuka.
Johanna Utterberg

#14 - Prietha

Är själv också täppt men härdar ut!

#15 - Nora Bååth

Krya på dig!

#16 - Sarah

Så himla jobbigt :/ Krya på dej :)

#17 - DirtyHeels

Ja verkligen, ska boka i övermorgon :) ååh stackare, hatar att vara förkyld

#18 - Sanna | Beauty & Design

Stackare! Krya på dig :)

#19 - Viktoria Eriksson

Ser gott ut! Jobbigt med förkylning, krya! :)

#20 - Cajsa Lindahl

jo. :P
Hoppas din onsdag blir bra. :)

#21 - NICOLE

SV Skönt att det känns bättre :)
Ja vila på du nu :D Har ni bra väder eller hur ser det ut? Vi tänkte på promenad nu men tror det kommer börja regna när som. :)

#22 - Liene Svärd

Frukosten ser god ut.

Hoppas du snart blir bra igen, krya på dig!

#23 - Erica

Vad trist! Hoppas att du blir frisk riktigt snart! <3

#24 - Amanda CL

sv: åh så skönt för dig <3

#25 - Ida Lindborg ♡

men ååh vad gott!

Sv: hihi tack så mycket fina du! :D

#26 - ISA

åh nej, är säkert allt regn som gör oss sjuka, hehe! Hoppas du kryar snabbt <3

#27 - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Ser riktigt gott ut! Krya på dig fina du!

#28 - Lydia Elstig

Krya på dig!

#29 - Cajsa Lindahl

blev dagen som planerat? :)

#30 - Anonym

Vad jobbigt! http://josefindysenius.com

#31 - JoJo

krya på dig finis!! <3

sv; tack, visst är det fint? :) blev jätteglad när jag såg att jag hade vunnit :D

bara ärlig finis!! <3

hahah ja, det är ju så jag också oftast gör med mina blommor. haha xD

vad bra att din vecka har börjat bra, trots att du har åkt på en dum förkylning. hoppas den försvinner snabbt :) min vecka har också börjat bra tack :)

jag la till dig på bloglovin för nån dag sen förresten ^^ kramar <3

#32 - Cajsa Lindahl

ahh ok. jag har varit med min syster och hennes barn. :)

#33 - Linn♡

Krya på dig! Och det såg riktigt gott ut♡

Många kramar!
(gick inte att kommentera inlägget ovan)

#34 - Caroline

Såg tokgott ut!

#35 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Usch, hoppas du börjar eller är friskare nu! Du ska inte behöva vara sjuk nu på sommaren, det kan du vara i höst! ;)

Svar: Jaa, nu mår jag betydligt bättre och är frisk, men har smittat Patte så han har feber och halsont nu :( Haha, exakt, det tycker jag med! ;)
Johanna Utterberg

#36 - natalia

Har också någon jädra förkylning..