JOHANNA UTTERBERG - LISTA

Johanna Utterberg

LISTA
1. Vad har du gjort i dag? Powerwalkat, handlat, jobbat och käkat middag.
2. Ett bra citat? Man ska alltid försöka innan man påstår att man inte klarar något.
3. Är du besatt av någonting? Just nu är det iskaffe och vattenmelon som jag vill dricka/käka jämt.
4. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag har sjuk självdisciplin när det gäller måsten, jag snarkar när jag sover och jag dricker gärna whiskey.
5. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Indien, pga kvinnosynen de har i landet. Kändes inte tryggt eller bekvämt. Men jag är glad att jag fått se det med egna ögon, det måste man för att förstå hur det faktiskt ser ut.
6. Bästa högtiden och varför? Julen utan tvekan, eftersom jag älskar den mysiga stämningen som uppstår och allt annat som hör till; bak, julpyssel, julklappar och att klä julgranen.
 
7. Vilka världsdelar har du varit i? I Europa, Nordamerika, Asien och Oceanen.
8. Vilka yrken har du provat på? Kioskbiträde, servis, hotellreceptionist, frukostvärdinna, städare, pizzabud och blomleverantör. Samt kassabiträde och butiksmedarbetare som jag arbetar som nu!
9. Hur går du helst klädd? Bekvämt och varmt.
10. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Matte! Jag kanske inte fattade allt, men fascinerades av alla formler så mycket. Har läst matte A, B, C, D, E och Diskret, dvs alla mattekurser som finns på gymnasie-nivå.

#1 - Prietha

Åh så roligt att läsa, och hur grym är inte du som läst alla mattekurser?

#2 - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Bra quote!

#3 - Malin Thorell - hobbyfotograf

svar: Ja men precis :)

Vem älskar inte bra väder liksom? :)

#4 - Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att läsa! :)

#5 - Vanessa andersson

denna listan var verkligen rolig att följa! älskar citatet!! :)

#6 - sandra

kul lista!

#7 - NICOLE

Åh vilken rolig lista och att få veta mer om dig =D Så himla coolt att du läst så mycket matte!! Imponeras av människor som gjort det då mitt sämsta ämne var just matte.

SV: Ja det var det, haha vet ju nu att även du gillar det =D

#8 - Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Alltid kul med listor! ^^

#9 - Emma & Julia

Jätterolig läsning! Verkligen beundransvärt med alla mattekurser, you go girl<3

Svar: Tack snälla! Vad glad jag blir! <3
Johanna Utterberg

#10 - Klara Andersson

är det såå illa i indien ?..

Svar: Ja, tyvärr så är det. Vi låg och solade på stranden och de kom och ställde sig över en och fotade, smygfilmade när man badade, tog gärna på en när man gick förbi eller skrek efter en och så. Sen var det obehagligt med alla tiggare som kom och tjatade/snattade mellan solstolarna och kvinnorna med sina drogade barn på armarna (de gjorde allt för att man skulle ge dem pengar)...
Johanna Utterberg

#11 - Caroline - mamma utomlands

Tack snälla!! Ja disneys är verkligen favoriter!

#12 - Amanda Engberg

Det var roligt att läsa! Och så mysigt med öppen spis! :)

#13 - Nadia

Det Michael Jordan citatet är såå himla sant!!!

Svar: Jaa, det är det verkligen, älskar det!!!
Johanna Utterberg

#14 - Cajsa Lindahl

allt bra med dig idag sötnos?

#15 - Jeanette

Roligt att läsa :)

#16 - JosefinsDream - Följ mig när jag följer mina drömmar...

Exaaactly!

säger man att man kan någonting, har man rätt.
säger man att man inte kan någonting. har man också rätt.
Det är bara försöka. köra :)

#17 - N

Riktigt bra citat!

#18 - Caroline Blomberg

Härlig lista!

#19 - Prietha

Julen blir ju extra mysig eftersom att den är på vintern :D

#20 - Sarah

De va kul o läsa :)

#21 - Ida Lindborg ♡

åh vad roligt att läsa! :D

Sv. Tack så mycket :)

#22 - Emma

Citatet är något man borde tänka på! Julen är verkligen favoriten hos mig också, mysighetsfaktorn är på hög nivå då! :D Kram

#23 - Cajsa Lindahl

nja det är tyvärr inge vidare. :'( Det har varit en superjobbig dag.

#24 - Cajsa Lindahl

nej inte precis. :(

#25 - Jeanette

Håller helt klart med dig när det gäller julen, absolut den bästa högtiden, på grund av allt det du skrev, det är en så mysig högtid :)

#26 - Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Sv: Tack snälla du. Jag ska göra en enklare i helgen som är lättare att kopiera, kram!

#27 - Malou Zetterman

Svar: Ellerhur?!
Jo tack, det är bara bra med mig också:) Vad har du för planer gällande dagen? Kram

#28 - NICOLE

SV Ja det är riktigt roligt faktiskt :) Haha, många som säger så ;) Jag tror mig ha lite gröna fingrar i alla fall så vi får se =)

#29 - Louise

Roligt att läsa!

#30 - ISA

WOOOOHO! jag har hittat en whiskey-kompis ;) haha! så kul lista. KRam fino!

#31 - Prietha

Så bra citat!

#32 - Ida ☯ the sky under the sea

Bara två värdsdelar kvar så har du satt foten i alla ^^
Oj, grymt att du läst så mycket matte. Jag tyckte matte var kul. Fram till matte B, för där började jag fatta noll. :(

#33 - Mia Forsberg

ah pkej vad roligt att du får göra lite blandat på jobbet :)

Kul med listor, jag älskar det - både att läsa och göra dem :D

#34 - Pauline

kul lista! :)

#35 - miningalinn

Håller med dig julen är den bästa!

#36 - sara

kul att läsa! :)