JOHANNA UTTERBERG - TRÖTT TJEJ

Johanna Utterberg

TRÖTT TJEJ
Hemma igen efter ett jobbpass som gått väldigt fort, kan inte fatta att jag bara har två veckor kvar innan jag står arbetslös. Förhoppningsvis löser det sig för mig ändå på något sätt, men hur vet jag inte ännu utan det ordnar jag då. Men lite småpanik har jag såklart eftersom jag så gärna vill vara kvar på min arbetsplats!
 
Nog om det. Jag har fått lite e-utbildningar inom jobbet som ska göras, så ska titta på det ikväll och försöka komma igång. Förövrigt tänker jag stanna här i soffan med mitt duntäcke, te och choklad och bara mysa in mitt lediga torsdags-dygn!
 
 
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Håller tummarna för att det löser sig med jobbet :)

#2 - Emma Engström

Det kommer ordna sig! :') Kram

#3 - Jessica Högberg

Var jobbar du och varför slutar du?? Jobbig!!

Svar: Jag jobbar i butik och slutar inte av vilja, utan pga mitt vikariat går ut.
Johanna Utterberg

#4 - Pauline

jobbigt, hoppas det löser sig :)

Svar: Det gör det nog tillslut! :)
Johanna Utterberg

#5 - natalia

Du är så duktig <3

#6 - Isabella

hoppas det löser sig med jobbet! :)

#7 - JoJo

oj har du bara två veckor kvar? :o vad fort det har gått!!

sv; vad kul att du gillade inspoinlägget! :)

jag kan sakna lite ibland att vara ledig en vardag, men är rätt skönt att vara ledig varje helg också ;P haha ja, men jag fick ju bra med övertid och var den jag ville åt :P

jag var trött både igårkväll och idag. så blir nog att lägga sig rätt tidigt ikväll. ska upp 05.00 imorgon igen :P tack detsamma fina du! kramar <3

#8 - Beautybird

Låter rätt så mysigt ändå, hoppas du vilar ut ordentligt till imorgon då :)
Ha det bra fina du!

#9 - Josefine

Jobbigt att behöva lämna mot sin vilja :(

#10 - anna

Hej :) Var med och vinn en massageolja :) http://nouw.com/blondina/tavling---vinn-en-massageolja-fran-sexle-20802982

#11 - Skogsraah ☾

Låter som att du kommer få en riktigt mysig dag :)

#12 - Lucy

Du kanske kan stanna kvar som vikarie eller så ?

#13 - anna

Men detsamma babe :* <3

#14 - Cissi

Låter som en bra plan för dagen

#15 - Sarah

Åh jobbigt jag har alrig haft jobb:/

#16 - NICOLE

Det kommer absolut lösa sig men det är så jobbigt med ovisshet :(
SV: ja det var verkligen härligt! =)

#17 - ISA

Mmmh, duntäcket är en favvis hos mig nu alltså ;) hoppas det löser sig med jobbet. Sånt där är alltid påfrestande, finns det ingen chans att vara kvar kanske? kram!

#18 - Isabella

Gud vad mysigt med te och choklad! :)

#19 - Petra

sv okej vad bra att du tycker så om boken

#20 - Viktoria Eriksson

hoppas det löser sig! fina bilder :) kram

#21 - Prietha

Härligt att vara ledig!

#22 - natalia

Hoppas allt är bra med dig <3

#23 - Vano

Det kommer ordna sig ska du se. Have faith! Kram :)

#24 - Petra

sv tack det hoppas jag med kram <3

#25 - N

Hoppas det löser sig :)

#26 - Cassandra Haraldsson

Fina detaljbilder :)

#27 - JoJo

sv; kul att du gillar listan :) absolut får du låna den om du vill och själv göra den :D skulle bara vara kul att se vad du valde för alternativ!

tråkigt när tiden går så fort :( jag hoppas att du hittar nåt annat sen efter den 18e! finns det ingen chans att du får vara kvar där som vikarie?

är ju bra att du trivs med att vara ledig en vardag och sen kunna även jobba helger ibland. förstår ändå att det är lite jobbigt att jobba helger då sambon är ledig. :P
ja och jag tar ut övertiden i ledighet med betalt sen då jag ska gå andra delen i min makeup-utbildning! :D på så sätt spar jag semesterdagar ;D

haha ja jag fattar inte själv riktigt hur jag orkar :P jag sover inte ens 8 timmar per natt på vardagarna. blir kanske 6 timmar :o är inte konstigt att jag är trött vissa dagar xD kramar <3

#28 - Elin Andersson

Låter som en mysig torsdag! :)

#29 - Maja H

Hoppas det löser sig, kramis<3

#30 - Amanda CL

hoppas det löser sig med nytt jobb <3

sv: Älskar verkligen att resa!!!! Önskar jag hade råd att resa oftare

#31 - Jeanette

Låter som en toppen kväll med te och choklad :)

#32 - Jessy

Hade med himla småpanik de sista veckorna haha.. och nu så är det väldigt jobbigt att vara hemma särskilt när man blev sjuk på samma gång med ångest och stressen inombords alltså haha.. :( Men det löser sig alltid och jag håller tummarna för dig att det ska lösa sig :D

#33 - NICOLE

SV eller hur, oftast så bra hjälpmedel och ibland bara laggar det.. puh. Men det funkade sen igen iaf =) .
Ja alltså fy jag förstår det!! Lider verkligen med dig, det måste kännas jobbigt. Men på något vis löser det sig ju! =) Kram till dig

#34 - --------> Nettan <-------

Heej!
Vad fin blogg du har :) Verkligen!
---> http://nouw.com/Nettan

#35 - Malin Thorell - hobbyfotograf

Usch va tråkigt att du snart blir arbetslös, varför det? :/

#36 - Prietha

Hoppas du hittar ett nytt jobb snart!

#37 - Carolina Thoor

Vad tråkigt att du inte får jobba kvar :/ var det ett långvikariat som du tog eller? :/

Sv; ja, men absolut får du låna den listan :D kul att du gillade inlägget, uppskattas!

Tack ska du ha. Det gick jätte bra :D

#38 - Natalie Salazar

godmorgon solsken :)

#39 - anna

Det gör jag med snäckan :) Assnyggt ju och sexigt :P

#40 - Sanna | Beauty & Bride

Gud vad underbart det lät, att bara få ligga under täcket med en kopp te och ta saker i en maklig takt. Önskar dig en fin helg :)

#41 - Boel

Så grym som du är så löser det sig med största sannolikhet :D
You can do this! <3

#42 - linah

ha en grym helg!! <3

#43 - Jessica Högberg

NEJ! Ultrajobbigt!! Håller hård tumme att du hittar nåt fort!

#44 - Jessica Högberg

NEJ! Ultrajobbigt!! Håller hård tumme att du hittar nåt fort!

#45 - Amanda

Jätte fina bilder, älskar att använda mig utav korgar och vitt och grönt, så himla snyggt!