JOHANNA UTTERBERG - INFÖRSKAFFAT KAKTUSAR

Johanna Utterberg

INFÖRSKAFFAT KAKTUSAR
Nyss hemkommen från ett kvällspass på jobbet, fick hoppa in även idag och jobba nämligen. Men lite söndagsjobb är aldrig fel och jag känner att jag måste hugga in på allt extra jag kan få nu under våren, så det är bara bra i slutändan. Fick åtminstone börja dagen med ännu en lugn och härlig morgon, samtidigt som jag lyckades få bort halva diskhögen och lite annat skräp som varit i vägen här hemma. Imorgon har jag dock en ledig måndag att vakna upp till med härliga ting inplanerat!
 
Tog mig äntligen i kragen och införskaffade kaktusar igår! Tycker att det är så fint och har velat ha flera stycken så länge nu och jag tycker det är ännu en bonus att de är i princip odödliga (eftersom allt annat grönt jag köper har jag ihjäl, haha). Kaktusarna lär täcka upp majoriten av mina bilder närmaste veckan, men ni får helt enkelt lov att stå ut!
 
 
#1 - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Haha vi var också och köpte kaktusar igår xD

#2 - Zara

sv. Ja visst är dom! Dock väldigt dyra för att vara mobilskal .. :)

#3 - Skogsraah

Kaktusar är ju så fina!

#4 - Sarah

Najs att du fick jobba extra :)

#5 - Anita

Kaktusar är då bra populärt nu.. Märks tydligt på jobbet vill jag lova ;-)

#6 - Netti Starby

Åh jag älskar kaktusar! Kram

#7 - Carolina Thoor

Härligt med ett extrapass och vad härligt med en ledig måndag! :)

Sv; det har jag också fått. Hoppas att din helg också har varit bra :)

#8 - Linn Strömberg

Åh vad skönt med en ledig måndag!
Jag vill också köpa kaktusar. Så himla fint ju :D

#9 - Zara

Härligt med kaktusar! Hade massor när jag var liten :)

#10 - Lisa Elisabeth

Så snyggt! Jag är värdelös med blommor och växter så kanske ska ge mig på kaktusar jag också :D

#11 - Liborius

Jag älskar kaktusar:D

#12 - Hemma Hos Felicia

åh kaktusar, de är så mysiga! :)

#13 - Terese

Åh dem är så himla fina! Hade dock inte vågat ha sådana hemma då vi har katter haha!

sv: Tack så himla mycket!
Kram

#14 - Terese

Åh dem är så himla fina! Hade dock inte vågat ha sådana hemma då vi har katter haha!

sv: Tack så himla mycket!
Kram

#15 - Flisan

sv: jamen eller hur :D

#16 - Http://nouw.com/carroat

Fint med kaktusar :)

#17 - Amanda Niclasson

Härliga bilder!

#18 - Mikaela

Härlig bild! :)

#19 - Jeanette

Jag älskar kaktusar, planerar faktiskt att köpa några när jag åker till Ikea nästa gång :) Känner att jag behöver lite grönt som jag faktiskt kan glömma bort att vattna utan att det händer nåt haha

#20 - ISA

åhåå så du jobbar och har dig, kommer pay off! Och mums med limpmackor, haha! sånna fina minnen till det <3

#21 - my

Skönt att jobba och få pengar :D

#22 - Tea Rajkovic

Kaktusar är så fina!

#23 - Jessy

Åh, vill med ha massa kaktusar haha!

#24 - Kajsa

Din blogg är jättefin! Har även varit inne på hemsidan och hittar så fina saker! Kramar

#25 - Amanda

Så gulligt med kaktusar!! :)

#26 - Lucy

Både också inskaffa mig en kaktus för alla blommor jag köper dör bara :P

#27 - Malin Thorell ♔

Skulle ha behövt kaktusar när jag va yngre då jag råkade döda alla mina blommor, haha.

svar: Åh tack :D
:)

#28 - NICOLE

Å vad fint :) Och härligt med lite jobb på söndagen ;) . SV: ja det verkar ni verkligen ha. Man får det mysigt när man har det lite mindre =)
Hoppas du haft bra dagar sedan vi senast hördes :)

#29 - MALIN

Det är så fint med kaktusar! Jag är sugen på en stor! Kram

#30 - N A T H A L I E

Åh, såå himla fint! :) kram

#31 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Vilken mysig bild :)
kram

#32 - Tilda Barkselius

Så fint med kaktusar!

#33 - JoJo

det är så fint med kaktusar :)

sv; ja lördagen var riktigt toppen! hoppas att din lördag också var bra :)

det var den verkligen! :)

haha ja men eller hur? känns mer okej när man handlar saker på rea än till ordinarie priser xD

hoppas att du har fått en bra start på veckan fina du! :) kramar <3

#34 - emelie

älskar med kaktusar :D

#35 - Tisa

Kaktusar är fina, särskilt när de blommar :) fast jag har faktiskt råka döda en kaktus en gång, hihi. Den ruttnade... Men den blommade väldigt fint innan ;))

#36 - Grodan

Kaktusar är bäst :D