JOHANNA UTTERBERG - TILL DUKNINGEN

Johanna Utterberg

TILL DUKNINGEN
Fotade lite produktbilder här om dagen och ni som följer @stylemood.se där såg säkert den här uppdukningen. På bilden visas bland annat mitt blåvita porslin, men också servettringarna som jag säljer i webshopen! Får inte nog av kombinaten guld, blått och vitt, det gör sig verkligen så vackert.
 
Än så länge pågår guldfyndarvecka (10% rabatt på allt guld och mässingfärgat) hos StyleMood, så in och fynda, servettringarna kostar just nu endast 26,10 SEK/ST. Erbjudandet avslutas söndagkväll 31/12, klockan 23:59. Vill tillägga att servettringarna är mer guldiga i verkligheten. 
 
 
#1 - Emelie Pahlin

Så himla fina tallrikar! :)

#2 - Amanda CL

åh coola :D

#3 - Jessy

Vinnaren av Månadens blogg är nu uppe! Kolla in om det blev du som vann :D Om inte, så får du en ny chans redan imorgon. Kram!

#4 - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Älskar dina bilder, helt magiska :D

#5 - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Älskar dina bilder, helt magiska :D

Svar: Tack snälla Dixi!! :D
Johanna Utterberg

#6 - sommarblom.blogg.se

Vilka fina tallrikar!

#7 - Flisan

Fint :)

#8 - Jessy

Tack själv :D Haha, va roligt att du blev så glad! Hoppas du med får en kanon söndag :) kram

#9 - Sigrid

Så snygg! :)

#10 - Carina Marianne Holst

Sá underbart! Jag tror att det är frán min servis blá blomster..Kram! :)

#11 - Johanna

Åh så fint!

#12 - Http://nouw.com/carroat

Åh så fint!

#13 - Flisan

sv: ja dom passar så bra in hehe :D

#14 - natalia

Så fina!!

Sv: Omg..jag blir avis på dig!! Dit ska jag också ;)

#15 - Ronja

åh så fint! jättefin blogg du har förövrigt! :)

#16 - Tea Rajkovic

Fint!

#17 - emelie

älskar med kombon, nlått vitt och guld :D

#18 - Celine

Så snyggt alltså!

#19 - Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Åh vad fint:)

#20 - Amanda

Åh så fint!! :) Kram

#21 - Zara

Servett ringarna var ju supersmart! Piffar till dukningen perfekt! :)

#22 - Henrik Olsson

Så fina tallrikar! :)

#23 - Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete

Wooow såå snyggt!! Älskar servetterna:D:D

#24 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Vilka fina tallrikar :D.

#25 - Petra

hej, gå gärna in och rösta på min hund Nelzon :) tack
http://www.viivilla.se/tavlingar/villavovven/?photoId=226825

#26 - Boel

Åh vad fint :D

#27 - Liborius

Superfint verkligen Johanna!!

#28 - Linn Strömberg

Så fint <3

#29 - Lucy

Riktigt fina bilder :D

#30 - Tilda Barkselius

Åh vilket fint porslin!

#31 - Josefine

Superfint! Älskar blått porslin!

#32 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Såå snyggt! :)

#33 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Såå snyggt! :)

#34 - Carolina Thoor

Riktigt snyggt! :D

Sv; tack, det fick jag! Hoppas att din helg har varit bra :)

#35 - Emelie Andersson

Vilka snygga tallrikar :)

sv: ja den var riktigt bra :)

#36 - Jessica

Vad sugen jag blir på att köpa, tycker servettringarna var supersnygga! Dessutom passade de himla bra till porslinet!

Svar: Förstår dig, dom är så himla fina och håller med om att blått, vitt och guld är en vacker kombo! In på webshopen och kika, www.stylemood.se! :)
Johanna Utterberg

#37 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Bilderna blev verkligen super fina Johanna och vilken snygg pryl du fått in i webbshoppen! :) Den var så galet snygg! :)

Svar: Tack snälla Beatrice, vad kul att du tycker det! :) Eller hur, servettringar kan göra sååå mycket för dukningen tycker jag! :)
Johanna Utterberg

#38 - Rebecka

Så fint porslin!

Svar:
Ja, det var den verkligen :D

Kram