JOHANNA UTTERBERG - MED PÅFYLLD ENERGI

Johanna Utterberg

MED PÅFYLLD ENERGI
Lite tidsbrist råder just nu, men har hunnit njuta av lite påskmiddagar borta hos både mina egna föräldrar och Patriks pappa ändå! Idag har jag dessutom jobbat ett kvällspass på några timmar och taggar nu om för en vecka med sex lite längre arbetsdagar, då jag fått några extrapass. Ska ändå försöka ta mig tid att fota lite produkter för StyleMood i veckan, samt på något sätt hinna med en tur ut till Västis för påfyllning av hemmalagret! Det gäller ju att försöka ligga i någon slags rytm med allting omkring sig ändå, även om det periodvis har en tendens att bli lite för mycket av allt. Men bit ihop och kom igen är min melodi och det är precis det som ska driva mig igenom kommande vecka. Jag känner mig ändå påfylld av energi efter både mystid med sambon, goda middagar och lyckade dagar på jobbet från denna påskvecka, så tror nog det ska gå bra och jag vill försöka vara så effektiv jag kan!
 
 
#1 - MALIN

Du är så himla himla fin! Glad påsk vännen :) Kram

#2 - http://siliiins.blogg.se

Men snygging!! :)

#3 - Josephine

Fin! Låter som du har en bra vecka framför dig :)

#4 - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Har du en kalender?
Perfekt att skriva ner och dela upp allt så du inte gör för mycket under vissa dagar. Sen är de också viktigt att du hinner njuta av livet och inte jobbar ihjäl dig :) Vet själv hur stressigt livet kan bli och då har jag bara ett jobb att hålla koll på. Glad Påsk på dig snygging :)

#5 - Linn

Du är så duktig som kör på hela tiden <3

#6 - natalia

Så snygg!

#7 - Netti Starby

Vad mycket du har hunnit med och några extra pass är ju aldrig fel :-D Kram

#8 - Skogsraah ☾

Härligt! :)

#9 - Josse

Så fin du är!

#10 - Liene Svärd

Låter bra fina du!

#11 - Natalie Salazar

mys med påsk middag var också iväg hos killens föräldrar super trevligt :)

#12 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Vilken snygg bild :D. Gillar kläderna :).
Låter som en bra påsk :).

#13 - Prietha

Kämpaa!

#14 - Marlene S.R

fin!

#15 - JoJo

fina fina du!! <3

sv; hihi det ska bli kul att få läsa dina svar sen. tänkte på dig när jag gjorde utmaningen för jag vet att du gillar såna här inlägg! ;)

idag har det blivit lugnt hemma, har varit ut på en pw tro det eller ej och sen har jag varit över till mamma en vända och ätit middag och så ^^

ja, jag vet och det ska bli kul som sagt att få läsa dina svar på frågorna! :D så ska hålla utkik efter inlägget nu i veckan ^^

hoppas att du kommer få nån ledig dag i alla fall så det bara inte blir jobb. men blir ju kul sen när lönen kommer, speciellt då du har jobbat röda dagar :) själv får jag betalt när jag är ledig röda dagar. är inte fel det heller ;) tack detsamma vännen! kramar <3

#16 - Gabriella

Åh så härligt det låter, kram fina du!!

#17 - lucy

vilken bra inställning du har ändå :D berömmer den !

#18 - miningalinn

mysigt med påskluncher/middagar!:D
Fin topp du hade på bilden!:)

Sv: ja, det var jätteskönt!:)

#19 - Bambi

Skönt med jobb ändå. Var tänkt att jag skulle jobba denna vecka - men vet inte hur jag ska hinna med det. Förhoppningsvis får jag till något pass i alla fall. :)

#20 - Lina

Låter jätte bra! Låter härligt att få vara så himla effektiv och få extra pass, även ifall att det kanske blir lite mycket. Jag arbetar 6 dagar varannan vecka vilket jag jämt inte uppskattar, men jag är glad att då jag arbetar dag är det 7-13.00 iallafall! :D

Sv; tack! Det hoppas jag med, tack fina du. Hoppas du också får en toppen tisdag idag! :)

Ja, jag håller med. Arbetade långfredagen, påskafton och påskdagen. Men trotts det blev det mys och trevligheter med familjen :)

#21 - Josefine

Hoppas du fått den energi du behöver!

#22 - MATILDA

så fin :)

#23 - Vilma

Ska bli spännande att se fotona sen

#24 - Caroline

Så fin du är!

#25 - jessy

Fin du är!

#26 - Days by Johanna

Låter som en fullt upp vecka :)

#27 - Henrik Olsson

Det är ändå skönt att få lite extrapass då och då! :)

#28 - Nicole

Åh så fin du är!! :)

#29 - Tuva Björnwall

så fin du är!! :)

#30 - Louise

Såå fin!

#31 - Sandra

Känns som det nästan alltid är tidsbrist när man minst vill ha det! Finis! Kram

#32 - ISA

heja dig som kör på med så många bollar i luften! roliga saker ger ju energi så hoppas det är huvudsak kul som väntar :)

#33 - Pauline

är verkligen imponerad av dig!

#34 - Viktoria Eriksson

härligt, så fin du är! :)

#35 - Sarah

Najs o bli bortbjuden :)

#36 - NICOLE

Fina du! Skönt att du känner så :) Och ja, bit ihop och bara kör på... där hänger vi i och fan vad bra vi gör det!! Kram på dig!

#37 - Sandra'

Så himla fin du är!

#38 - Tisa

Vad fin du är, tjejen! :)