JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: 11 FAVORITES

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: 11 FAVORITES
- I samarbete med StyleMood -
Så mysigt och skönt att vakna upp utvilad i morse vid halv nio, bredvid min fina karl. Idag är det lugna puckar här hemma som gäller för det mesta, vi ska förbi Patriks mormor på fika lite senare bara. Jag ska ta och utföra dagens träning så fort frukosten sjunkit ner lite och därefter en härlig dusch. Ikväll ska jag försöka jobba bort lite arbete och ladda upp för en fullspäckad måndag med fotografering inför kommande projekt, produktplanering och lite annat. SÅ KUL! 
Idag blir det ett söndagskollage, jag har satt ihop min egna 11 favoriter från min webshop som ni hittar på www.stylemood.se! Jag älskar kombon av guld, blekrosa och vitt, det gör sig så bra ihop. Det är ju några av årets absolut trendigaste färger och jag har fallit pladask. Alla produkter i kollaget finns alltså i webshopen, men man kan beställa direkt via mig på mailen [email protected] om man vill! Jag har samlat på mig så mycket inspiration de senaste dygnen så jag känner mig dunderladdad för årets sista månader och det som komma skall, det är mycket inplanerat, webshopen fyller 1 år i december bland annat och jag har nya leverantörer på G. Håll utkik, ni kan följa StyleMood på instagram @stylemood.se och gilla gärna min facebook-sida! Ni hittar direktlänkar till prylarna under bilden.
#1 - Jennifer

Kan du maila mig lite info om de där c9? Hur de funkar o pris osv? :)
[email protected]

Svar: Har mailat dig Jennifer, hoppas du fått mailet och hör av dig om du har mer frågor eller vill beställa! :)
Johanna Utterberg

#2 - ida

riktigt fina saker! älskar julgranskulorna :D

#3 - Days by Johanna

Så mycket fint :)

#4 - JoJo

jag funderar starkt på att beställa dom där kalenderljusen! :D

sv; det var dom sista bilderna från min new york-weekend. nu måste jag åka dit och ta nya!! haha! :P

haha oj, då verkar det vara en bra box och ge motivation till träningen om du hade sån träningsvärk redan efter andra dagen xD ska du göra f2 sen också? :D

jag provade teet igår och jag måste säga att det var faktiskt gott. men kanske beror på att det var ett grönt citronte. svart citronte tycker jag inte alls om :P

hehe tack för dom orden. jag ska försöka tänka så istället. för jag saknar gymmet som fan. jag vill ju vara där och kötta på! :D

det har inte blivit nån premiär än av varken glöggen eller julmusten, men det kommer nåt av det ikväll ;D

vilken tur att du har förståelse över att det kan bli sena svar ibland :)
hoppas att din helg är fin! kramar <3

#5 - Jeanette

Härligt att vakna utvilad, och vilken härlig söndag det låter som att du haft :)

#6 - jessy

Åh, så fina!

#7 - Natalie Honkonen

Jaa, älskar oxå de färgerna och kombinationen! Jättefina saker förresten! Kramar

#8 - Lucy

följer stylemood på insta och får bita mig i fingrarna varje gång haha

#9 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Så himla mycket fint :)

#10 - Gabriella

Såå fiiina saker, älskar färgerna!!

#11 - Sanna

Fint

#12 - Matilda

Så mycket fint!

#13 - Tilda Barkselius

Så himla fina saker!

#14 - FrökenTV, bloggen om tv och film

snygga grejer :) verkligen.

#15 - Amanda

Åh älskar alltihop, så fina färger!! :) kram

#16 - Jessica Högberg

Så fina saker!
Härligt med en nästan oplanerad dag.