JOHANNA UTTERBERG - BREAKFAST

Johanna Utterberg

BREAKFAST
Började dagen med att ligga och dra mig i sängen efter att jag vaknat bredvid sambon som kom hem från nattjobb, sen begav jag mig ut på en powerwalk i morgonsolen och gjorde därefter i ordning en frukost bestående av starkt kaffe, frukt, croissant, avokadoknäckis och kokt ägg. Mumsade i mig frukosten i soffan med täcket över benen och njöt ordentligt, så himla gott och vilken höjdarstart på helgens sista dag! Resten av söndagen har spenderats i lugnets tecken och jag har knappt gjort någonting alls, det har varit väldigt skönt och även om jag inte känner mig mentalt redo för en ny vecka, så har jag en del roliga saker att se fram emot nästa helg. Men nu kör vi, imorgon kickar vi igång vecka 14 med positiv attityd!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - Days by Johanna

åh vilken härlig söndag du haft! :)

#2 - jessy

Mums :D

#3 - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vilken lyxig frukost, det ser supergott ut! :D

#4 - MALIN

Svar: Det är den! Och den kommer mycket till användning, ska du veta ;) Kram

#5 - Fanny

lät som en härlig dag!! <3

#6 - Mirre

Men oh så gott det ser ut och härligt med en solig morgonpromenad

#7 - Gabriella

Ser såå gott ut, härligt med en pw!!

#8 - Boel

Mums vad gott det ser ut :D

#9 - Carro

Vilken härlig söndag :)

#10 - NICOLE

Fruuukost, det bästa ;) Mums! Och ja, den nya veckan kommer bli en riktigt bra en! Kraaam

#11 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken skön start på dagen och vad mumsigt det ser ut att vara!! :)

#12 - ullie

haha ja nu när ja ser dina underbara bilder kom ja på gud ja glömde ju advokadon i dag när ja handlade . underbara bilder som alltid . glad att höra att du tagit hand om dej o tagit det lugnt idag det behövde du nog
KRamar o önskar nu att veckan går jätte lungt o i bra tempo kram

#13 - J

Så gott!!

#14 - Katta

Ser jätte gott ut! :)

#15 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag känner mig inte ett dugg mentalt redo. Fy! Men det är väl bara att köra på och hoppas på det bästa I guess!

#16 - The Queenie

Ser riktigt gott ut :D

#17 - Dixi Wonderland

Mysigt! Jag ska snart ut och gå en runda på 2 timmar då jag har alla 3 hundarna och sen blir det stallet. Mellan det ska jag förhoppningsvis hinna städa här hemma och lada mat xD

#18 - madabouttea.se

Vilken mumsig och lyxig frukost!

#19 - Linda

Men åh, det här såg helt galet fräscht och gott ut!!

#20 - Zyllah

Låter som en helt underbar morgon, hoppas din dag blir precis lika bra!!!! <3

#21 - Bella

Det där ser så gott ut! Hoppas att du får en bra dag,kram.

#22 - Ida

Men åh vad gott!! :)

#23 - Emelie Andersson

så gott! :)

#24 - jessy

detsamma till dig!

#25 - Celine

Gud så gott!

#26 - MALIN

Men MUMS, vilken drömmig frukost! Kram

#27 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh dina frukostar alltså :D. Verkar alltid så himla goda :D

#28 - Ida Lindborg ♡

Så gott!!

#29 - Emmelie

Åh avocadomackor är bland det bästa! :D