JOHANNA UTTERBERG - FYLLER PÅ MED HÄRLIGA TING I MIN KALENDER

Johanna Utterberg

FYLLER PÅ MED HÄRLIGA TING I MIN KALENDER
Idag kom jag hem i en ganska bra tid efter mitt jobbpass (som förresten startade med att jag drog igång inbrottslarmet på huvudkontoret som jag skulle till, hehe), men var helt slut i kroppen och bestämde mig för att bosätta mig i soffan med företagsjobb. Det är skönt när man kan prioritera om och göra så, jag hade en del mail att svara på, budgetrelaterande grejer och planering. Så glad att jag har min kalender så att jag kan hålla koll på saker, deadlines, uppsatta mål och det är ju något väldigt härligt med att skriva in saker att se fram emot i den! Har bland annat en ny leverantör att presentera längre fram mot sommaren och så har jag och mamma spikat att vi ska fira hennes födelsedag med inköpsresa (för min del) och Formex-mässan i augusti! Härliga grejer!
 
#1 - ullie

så bra att kunna prioritera om . hoppas på en bättre start på dagen i morgon då . va kul med födelsedagsresa kram på dej

#2 - J

Låter inte helt fel!!

#3 - Carro

Vad roligt med Formexmässa och ny leverantör :)

#4 - Dixi Wonderland

Jag vet inte vad jag skulle göra utan min kalender. Den är livsviktig för oss som företagare för hur ska man annars hålla koll på allt? Ska bli så kul att se de nya sakerna som du ska ta in :D

#5 - Mirre - Sweetwords

Perfekt att kunna prioritera bort sådär. Du förresten gillar du länkbyte, sugen på ett?

#6 - Jennifer Queen

Skönt när man kan prioritera så :)

#7 - Linda

Jag är helt besatt av min kalender, utan den hade mitt liv varit kaos haha!

#9 - Anita

Åh, älskar Eukalyptus :D

#10 - ajlimullersandvik.blogg.se

Oh my! Älskar att fylla i pepp i kalendern. Det är det allra bästa :D :D

#11 - Amanda

Hahah glömde du skriva in kod eller? :P 💗

Svar: Hahah, nej skrev in min som man skulle, men hade inte avlarmningskoden som jag skulle behövt när man kommer så tidigt ;)
Johanna Utterberg

#12 - Bella

Företagsjobb låter så spännande och roligt! Drömmer själv om att starta eget, så det är verkligen så kul att få följa din företagsresa.

#13 - Josse

Så fin kalender! Jag är precis likadan och skulle inte kunna hålla reda på allt om jag inte hade en kalender haha

#14 - Netti Starby

En kalender är alltid bra att ha när man har mycket att göra och så kul att du ska på Formex-mässan i augusti! :-D Kramis

#15 - jessy

Härligt :D

#16 - Matilda Berlin

Åh så mycket kul att se fram emot =)) Kram finaste du!!

#17 - Kamilla

Så kul med Formex den mässan är underbar tycker jag. Kalendrar och listor det är min grej det. Vet inte hur många listor jag skriver och skriver om varje dag.

Ha det gott /Kamilla

#18 - Sofia

Fin kalender, Hälsningar från Schweiz //Sofia
(http://sofiacm.com kolla gärna in min blogg för wellness och inredning)

#19 - Boel

Låter som en härlig dag :D

#20 - Amanda CL

fint foto :)
Formex? är den här i Sthlm?
Kul att sätta igång larm ;) Usch har hemska minnen från det när jag var barn :P

kram

Svar: Ja precis, det är formex-mässan i stockholm :) Haha, nej larm är så himla jobbiga, skämdes så mycket! :P
Johanna Utterberg

#21 - Elin

Skönt att kunna prioritera så! Hoppas du får en fortsatt bra kväll<3