JOHANNA UTTERBERG - HÅLL UTKIK PÅ INSTAGRAM

Johanna Utterberg

HÅLL UTKIK PÅ INSTAGRAM
Måndagen försvann i ett svep då jag jobbade, åkte ut för att rensa igenom och flytta mitt huvudlager till annan byggnad på samma adress, käkade lunch med brorsan, for hemåt och fortsatte företagsjobbandet i några timmar innan jag tog kväll och varvade ner. Det är otroligt vad tiden går! Jag är åtminstone jätteglad över att det redan är tisdag, att påskveckan är här och att det bara är 4-dagars arbetsvecka både denna vecka och nästa. Oj vad det känns välkommet! Har dessutom kommit på att jag för första gången i min yrkeskarriär inte längre jobbar på röda dagar och plötsligt får uppleva härligheten med dessa storhelger, vilket jag gör tummen upp för.
Ska sätta mig och redigera produktbilder nu, har en del att gå igenom och så ska jag beta av lite andra punkter som ligger överst på att-göra-listan. Laddat med mycket kaffe och en skål yoghurt bredvid mig, nu kör vi på så att jag kan gå på påskledigt med extra gott samvete redan på torsdag förmiddag! Och hörni, håll utkik på instagram (@stylemood.se), för snart är det dags för tävling och den vill ni inte missa!
#1 - Mirre

Det ska jag inte missa och så roligt att du ska ha en tävling. Ja vissa dagar går verkligen racerfort

#2 - Sofia

Hej Johanna, vad roligt att jag hittat till din blogg! och va skoj att du driver webbshop. Ha en underbar Tisdag, hälsningar från Schweiz //Sofia ( min blogg www.sofiacm..com )

#3 - Carro

Jättefin stol och skönt med långhelg snart! :)

#4 - Jeanette

Men vad skönt att du är ledig på röda dagar nu! :) Måste verkligen vara en underbar känsla, själv har jag plugg att göra genom hela påsken haha

#5 - The Queens Diary

Ohh ska absolut hålla utkik på Insta :D Spännande :D

#6 - Bella

Vad spännande med tävlingen! Hoppas att du haft en bra dag, kramis.

#7 - Ida

Lät som en fullspäckad dag!! :D Kram fina du!

#8 - ajlimullersandvik.blogg.se

så himla underbart att vara ledig dessa röda dagar, jag längtar SÅ mycket :D :D

#9 - Ida Lindborg ♡

Så fint1

#10 - Boel

Så underbart med att bara jobba fyra dagar denna vecka och nästa. Bara två dagar kvar! WOHO!

#11 - JoJo

vad kul med en tävling och hur fin är inte den där pläden? :D

sv; ja det är ju så kul att prova på nya produkter :)

vad skönt att det känns bättre att jobba halvtid nu istället. åh förstår det där med att ha svårt att säga nej. jag kan vara likadan :/ men man måste kunna säga nej också har jag lärt mig. haha ja man blir ju det och sen så tränar jag ju också så ofta jag kan efter jobbet så är rätt slut vissa dagar. haha xD
hoppas du har en fin början på nya veckan vännen! kramar <3​​​

#12 - Gabriella

Såå snygg bild, härligt att vara ledig på röds dagar!! :D

#13 - Netti Starby

Åh vad fint! <3 Kramis

#14 - Tilda Barkselius

Kul att du flyttade huvudlagret, och så härligt att det är påsk denna vecka :)

#15 - elin

Sv: Åh tack så mycket!!

#16 - NICOLE

Såå härligt att vi står inför påsken :) Jag ska jobba på mitt gamla jobb de två dagarna som är kvar på (jobb)veckan , det ska bli så roligt! :D Kram

#17 - MALIN

Spännande med tävling! Kram

#18 - Angelica

Åh, vad skönt att du äntligen får ha röda dagar ledigt!

#19 - Matilda Berlin

Men åh vad härligt! Och så skönt att du faktiskt ska få vara lite ledig i år =) Hoppas du får en toppendag nu fining <3

#20 - Linda

Åh, kul med tävling, ska hålla utkik :-)

#21 - jessy

Va fint! :D

#22 - Dixi Wonderland

Men gud va kul med tävling :D

#23 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh förstår att det känns skönt att få vara ledig då :D. Hoppas du får njuta i massor :)