JOHANNA UTTERBERG - HAPPY EASTER

Johanna Utterberg

HAPPY EASTER
Påskledig tjej här och så lycklig är jag för det! Långhelg och bara en massa mys, utemiddag, häng med familjen, påskfirande, godisätande och sovmornar står på agendan, hur underbart är inte det? Ska njuta så fruktansvärt mycket. Tänkte att jag och sambon skulle gå och köpa godis sen när han kommer hem och starta myset med en härligt lång och mysig hemmakväll. Vad ska ni göra i helgen?
Förresten, spana in min nya fina virkade choker! Invigde den i helgen, tillsammans med nya trenchcoaten och kände mig lite extra snygg och elegant. Ska plocka ut en outfit inför lördagens påskmiddag och då lär jag absolut bära chokern runt halsen, för det är en ny favorit bland mina smyckesdetaljer. Och till något helt annat, men jäääkligt roligt så nådde jag den magiska 1000 followers-gränsen igårkväll på StyleMood's instagram (@stylemood.se) och det ska såklart, som jag har lovat, firas med TÄVLING! Så ikväll smäller det, tävlingen drar igång runt 20-tiden.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget.
#1 - Fanny

Åh, så himla fin!! Skulle vilja se hur den ser ut på :*

#2 - Petra Olsson

Så fint och vad kul med tävling,kram

#3 - eva%2520linah

såå fint!

#4 - Netti Starby

Vad mysigt med en lång myskväll och det blir samma hos mig <3 Kramis

#5 - Bella

Önskar dig en bra påsk, kram fina du!

#6 - Mirre - Sweetwords

Ohh här är det också påskledigt, så skönt, samt så fint

#7 - NICOLE

Jag är också ledigt, det är fantastiskt skönt :D hoppas du får en jättefin kväll och påsk! Kraaam

#8 - Carro

Åh så härligt med påskledighet, de är du värd! :)

#9 - ajlimullersandvik.blogg.se

åh, inga planer denna påskhelg - fötterna på bordet, frukost i sängen. Typ SÅ! Så jäääääävla taggad - jag ska bara sova, sova, sova, sova.

#10 - elin

Sv: åh tack så mycket fina du! :)

#11 - The Queens Diary

Så snygg choker :D

#12 - Angelica

Näe, vilken snygg choker!

#13 - Days by Johanna

härligt med påskledigt och grattis till dina 1000 följare!

skall kika in där nu på tävlingen :)

haha ja jag kände jag behövde bjuda på mig själv.

#14 - Matilda

så skönt med påskledigt! Har faktiskt ingenting planerat inför helgen. :)

#15 - MALIN

Glad påsk fina fina du! Kram

#16 - ullie

vi är nog hemma det mest i helgen i år men ska bli skönt det oxå
oj va fint det va
ha det nu så mysigt då o fin start på helgen

#17 - ullie

vi är nog hemma det mest i helgen i år men ska bli skönt det oxå
oj va fint det va
ha det nu så mysigt då o fin start på helgen

#18 - Matilda Berlin

Men hur glad blir man inte av att läsa detta?? Både att du är ledig, att det är påsk och att det går så bra för stylemood =) Ha en fantastisk dag finaste du <33

#19 - Linda

Åh så skoj med en tävling, ser fram emot det <33

#20 - Josse

Så fina smycken!

#21 - Dixi Wonderland

Så roligt att det var så många som är med i tävlingen :D Jag minns när du inte ens hade 100 följare på ditt konto. Roligt att det vuxit fram så fort :*

#22 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Mysigt :D. Hoppas du får en fin påsk :D.

#23 - Rebecka

Skönt med påskledighet!

Svar:
Ja verkligen!

Hoppas du får en fin påsk <3

Kram

#24 - Rebecka

Skönt med påskledighet!

Svar:
Ja verkligen!

Hoppas du får en fin påsk <3

Kram

#25 - Pauline Hurtig

så kul! jag tävlar :D glad påsk!

Svar: Jag såg det, lycka till!! :D
Johanna Utterberg