JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 13

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 13
Vecka 13 gick som tack var väldigt fort, jag har känt mig mega-sliten men jag hann med en hel del härligheter också! Jag och sambon körde mysig take-away-thai i tisdagskväll och det var så härligt och bara få sitta här hemma mitt emot varandra och äta gott, skratta och prata igenom dagen tillsammans när vi båda hade haft dubbelpass/extra långt arbetspass, sån tid ska man ta till vara på. I torsdags var det jobbmöte och chefen bjöd på smörgåstårta, jag fick till en supermysig och härlig fika med bästa Beatrice därefter och i fredags fick jag äntligen träffa nyfödda Lia, gå av denna intensiva arbetsperiod och börja helgmyset tidigt. Jag har tagit powerwalks när jag kunnat, bland annat med en vän i lördagsmorse för att umgås en liten sväng och även börjat fota de nya produkterna som kommit in i lager nu vilket känns himla kul. Nådde ett av mina kvartalsmål här i slutspurten av mars, käkade smarriga avokadoknäckisar typ hela veckan och så hann jag även med att måla naglarna i en härlig röd färg. Idag har jag startat nya veckan med att gå ner på halvtid för tre veckor framåt, tagit en solig powerwalk, varit tvungen att kasta mig iväg tillbaka till jobbet för att beta av några extra-timmar och fortsatt mitt suktande efter mer vårkänslor, inspiration och tid att bara få komma ifatt!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - Amanda CL

Fina foton och jag älskar assietterna :)

sv: tack <3

#2 - Days by Johanna

Så härliga bilder! :)

Ja han hade inte orkat en hel dag på förskolan idag. Han har brutit ihop för saker han aldrig gör annars. Så han får vara hemma imorgon med, har har nog något som står i kroppen! :)

#3 - Mirre

Så många fina bilder från din vecka

#4 - Boel

Mums vad gott :D

#5 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så fin vecka du verkar ha haft det :)

#6 - NICOLE

Så skönt att du fick in lite roligt och behövligt i det tighta schemat! Vissa stunder lät riktigt härliga :) kram!

#7 - Gabriella

Åh du tar såå fina och inspirerande bilder 😍😍

#8 - My

Härliga bilder :)

#9 - Tilda Barkselius

Lät som en väldigt mysig vecka!

#10 - Kashma

Hej!

Är du kanske intresserad av en personlig bloggdesign eller drömhemsida som byggs upp efter dina egna önskemål? :)

Glada hälsningar

Kashma Izat

#11 - MALIN

Sååå härliga bilder - som alltid :) Älskar sammetskudden från din webshop! Kram

#12 - ullie

Hoppas nu att du får det lite lugnar i dessa tre vecor lycka till o fin start på veckan kram

#13 - Carro

Underbara snapshots! :)

#14 - The Queenie

Så fina bilder :D

#15 - Dixi Wonderland

Verkar ha varit en bra vecka men skönt att du inte behöver jobba lika intensivt som du gjorde tidigare :)

#16 - Netti Starby

Låter som en bra vecka och jättefina bilder! <3 Kramis

#17 - Linda

Åh, svenskt lösgodis!!!

#18 - Emelie Andersson

Älskar bara dina bilder :)

#19 - Bella

Så himla fina bilder, du är så otroligt duktig på att fotografera!

#20 - Pauline Hurtig

sååå fina bilder!

#21 - Jeanette

Låter som att du har haft det bra :)

#22 - Jessica

Så fina bilder :)

#23 - NICOLE

SV: Åhh tack finis :D Ja faktiskt, så skönt att sitta där och bli ompysslad och sen gå ut därifrån utan att se sjuk ut ;)

#24 - Rebecka

Du är så duktig på att fota! Himla fina bilder <3

Svar:
Åh eller hur :D Ja verkligen!

Kram

#25 - ajlimullersandvik.blogg.se

åh så skönt att du har gått ner i tid ett tag :D

#26 - tess

Oh bebisar! Smörgåstårta lät inte heller helt fel. Men det är ju något alldeles speciellt med att träffa nyfödda! Oh!

#27 - Nicolina viklund

Men så fina bilder! Jag tror jag kutar ned på Ica och köper en crossiant haha! Du fick allt att se så aptitretande ut!

#28 - Elin

sv: Ja men eller hur!!!

Du är så duktig på att fotografera!!