JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 17

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 17
Jag hade sån söndagsångest förra helgen eftersom jag visste att det skulle bli en full-rulle-vecka igen och ja, det blev det. Men som tur var tog även den slut och i fredags kände jag verkligen lättnad och var så glad att jag gick på långledigt, för oj vad jag hade sett fram emot det. Vi firade fredag med hämtmat från thaien och nu under helgen känns det som om jag plötsligt börjat "leva" lite igen och har kunnat beta av härliga ting som soliga powerwalks, långfrukostar, Valborgs-middag med lillebrorsan, roligt hemmahäng med min karl, fotande av vackra och blommande träd på torget, fått det fint här hemma och tagit tag i lite företagsidéer som jag fått lagt åt sidan bara för att tiden inte räckt till. Bra revansch från min sida och att lyckas ta tillbaka veckan på så sätt! Nu välkomnar jag en ledig vecka, fy fan så härligt och den kickar vi igång med ny månad och födelsedagsfirande för min kärlek som fyller år idag!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - JoJo

underbara bilder gumman! :)

sv; vad kul att du gillar inlägget fina du! :)

haha ja men precis. jag kan bli besviken när jag inte får träningsvärk. känns som att man inte har tränat bra nog då. hahah xD

aaw, det värmer verkligen att höra ska du veta :) åh. jag älskar smink! smink och träna är två av mina största intressen :P

jag njuter verkligen av ledigheten och idag är det jättefint väder med dessutom :) hoppas att du också njuter av din ledighet vännen :D kramar <3​​​​​​

#2 - elin

Åh så gott med kaffe! Hoppas du får en toppen bra dag<3

#3 - Bella

Härliga bilder!

#4 - EVELINA

Härligt att du haft en så lyckad helg efter fullt-upp-veckan! Jättefina bilder har du fotat också :)

#5 - Jessica Högberg

Men det är ju så skönt när intensiv veckorna är över!

#6 - Gabriella

Såå fina bilder, och underbart med långledighet!! :D

#7 - Carro

Härliga bilder och grattis till din sambo :)

#8 - Amanda

Såå fina bilder! Hoppas du haft en underbar helg! :) kram

#9 - Tilda Barkselius

Men så härligt med en ledig vecka!

#10 - Days by Johanna

Så härliga bilder :)

#11 - moa

åh jag vet den där ångesten dagen innan man har värsta veckan framför sig med alla dessa måsten. vad skönt att du kunnat återhämta dig i helgen finaste Johanna <3

#12 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så gott det låter med thai i alla fall :). Har lite "måndagsångest" idag istället ;). Men blir väl bra imorgon :)

#13 - hellstromellinor.blogg.se

Så mysiga bilder!

#14 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Du har verkligen haft det sjukt bra och du är värd dina lediga dagar nu!! <3 Hälsa Patrik grattis ifrån mig!

Svar: Åh tack snälla du!! <3 Han hälsar och tackar till dig!!
Johanna Utterberg

#15 - Petra

Vilka härliga foton 💞Maten ser grym ut ,kramar

#16 - Josse

Så härliga bilder!

#17 - Jennifer Queen

Jätte härliga bilder :D

#18 - ullie

va duktig du är
ja usch skönt när såna veckor är över o man får velbehövlig vila. härliga mackor o fina bilder Ha en fin 2 maj nu då kramar

#19 - Netti Starby

Vad skönt med långledighet och grattis till din kille! <3 Kramis

#20 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Stort grattis till födelsedags"barnet"! :D

#21 - Matilda Berlin

Åh vad härligt när man kommer till den punkten att man känner att man hittat tillbaka till livet igen =) Kram <33

#22 - Pauline Hurtig

jag via också fota körsbärsblom :'(

Svar: Jaa det förstår jag att du vill! :(
Johanna Utterberg

#23 - Ellen Gräntz

Sååå fint med körsbärsblommor!

#24 - Johanna

Ser fint ut! Och väldigt vacker bild på körsbärsblommorna🌺✨