JOHANNA UTTERBERG - SOCKRIGA KARDEMUMMAKRINGLOR

Johanna Utterberg

SOCKRIGA KARDEMUMMAKRINGLOR
Vi hade en härlig långfredagskväll tillsammans med Patriks familj då vi var ute och käkade, firade hans pappa som fyllde år och hade det trevligt tillsammans. Idag är det påskafton och vi har ännu en middag att se fram emot, då vi är bortbjudna till mina föräldrar på påskfirande ikväll tillsammans med min brorsor och moster och co. Så härligt med högtider tycker jag, för mig handlar det till största del bara om att få vara tillsammans med familjen och det lyckas vi oftast få ihop det väldigt bra med. Cavan är på kylning, godispåsen är välfylld och jag är på strålande humör så det ska bli väldigt kul sen när vi åker iväg. Jag har förresten passat på att fylla frysen med bullar och har såklart sett till att ta med en eller två påsar i packningen inför kvällen så att alla ska få smaka!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - Dixi Wonderland

Dom ser såååå goda ut :D Glad Påsk fina du :D

#2 - Linda

Ååååh så gott det ser ut <33

#3 - Mirre - Sweetwords

Men mumms så gott

#4 - jessy

Mums!

#5 - Josefine Johannessen

Åh vad gott!!

#6 - NICOLE

Mumsigt :D Hoppas du får en fin påskafton! Kram

#7 - frida christina

Åh så gott!

#8 - Netti Starby

Vad mysigt med firande och bullarna ser riktigt goda ut! <3 Kramis

#9 - ajlimullersandvik.blogg.se

sååå underbart med cava och godis. Dessa bakverk skulle jag inte tacka nej till heller ^^

#10 - Days by Johanna

oh så gott! :) Det vill jag gärna ha receptet på. Låter som en knaonpåsk för er! :)

btw, hur har du fått till ditt gilla hjärta. Vill med ha ett sånt, istället för det jag har, mycket mer stilrent! :)

Ja jag älskar göra om, till sambons förtret, men han är glad så länge möblerna iaf får stå där de står...

Svar: Ska försöka ordna ett receptinlägg då! :) Tror att det kommer med den design som jag har? För jag vet inte att jag har gjort något speciellt med det, utan det såg nog ut såhär i mitt grundtema som jag har! :)
Johanna Utterberg

#11 - Fanny

åh så gott!!! Mums<3

#12 - Alice

Åh jag bara MÅSTE baka sådana där!!

#13 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Men så gott!
Glad Påsk fina du <3

#14 - MALIN

Vad goda dom ser ut! Mums! Kram

#15 - Gabriella

Men åh såå gott!! 😍

#16 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Bullarna ser helt fantastiska ut! Väldigt mysigt med flera middagar och träffar med familjen. Hoppas ni får en bra kväll, det är ni värda!! <3

Svar: Jaa, det finns fika här när du vill komma och hälsa på!! Tack det hade vi, hoppas du också har en fin påskhelg gumman, för det är du värd! <3
Johanna Utterberg

#17 - Bella

Åh vad gott!

#18 - Carro

Så mysiga dagar och så gott det såg ut :)

#19 - Boel

Låter super mysigt! Så gott det ser ut :D

#20 - The Queens Diary

Men såååå goda de ser ut :D

#21 - Photo by E M E R E L L A

Oj oj oj så himla gott!! :)

#22 - ullie

mm vi bakade oxå i förrgår det blev pizza bullar men för disiga o gryniga bilder så synd inget bevis =) dessa ser jätte goda ut mums Fin fortsättning på påsken då rara så hörs vi igen kramen

#23 - Angelica

Åååh, vad gott!

#24 - Ramona

Älskar kardemumma :) Ser så otroligt goda ut. Glad påsk raring <3 Kramen

#25 - Matilda Berlin

Men guuu vad gott det ser ut!! Älskar också högtiderna som bara blir till att träffa vänner och familj. Sååå underbart!! Kram <33

#26 - JoJo

dom ser jättegoda ut men jag tycker inte om kardemumma :( haha!

sv; det tycker jag att du ska göra, den är jättebra!! :D

nu är jag med i tävlingen och hoppas på tur! :) pläden är fantastiskt fin!! *:*

ja jag vet hur det är. man säger ja sen ångrar man sig att man inte sa nej istället. vi måste bli bättre på att kunna säga nej och känna att det är okej att säga det :) hoppas att du har en fin påsk vännen och att du får vila upp dig nu när du är långledig :) kramar <3​​​​

#27 - Pauline Hurtig

men åh så gott!

#28 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så goda de ser ut :D. Älskar bullar :D

#29 - Elin

Meeeeen så gott det ser ut!

#30 - Rebecka

Så goda och vad fina dom blev!

Svar:
Ja det var verkligen välbehövligt!

Kram