JOHANNA UTTERBERG - SUNDAY WAFFLES

Johanna Utterberg

SUNDAY WAFFLES
Söndagsmornar med det här som ni ser på bilden nedanför till frulle, är guld. Älskar helger! Vill ha helg jämt. Med en sån dunderfrukost så orkar jag såklart med en hel dag med företagssysslor och timmar av produktfotografering, det är en perfekt start på en fortsatt härlig och effektiv söndag. Idag är det dessutom exakt 7 år sedan jag och sambon lärde känna varandra, då var det väl ännu mer självklart att vi förtjänade en sån här lyxig frukost! Patrik brukar förresten retas med mig över att jag jämt ska ta fram kameran när vi ska käka (egentligen en ganska ful bloggvana), så i morse såg jag till att han fick bidra till fotot genom att agera handmodell.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - Amanda

Guuud va gott!!

#2 - Days by Johanna

Mums! Klart ni är värda sådan frukost :)

#3 - NICOLE

Haha Henrik säger alltid "är du klar med fotandet? Kan jag börja äta?" , stackarna, vad de får utstå ;) Underbart med helg och vilken fin start på dagen :D Kram

#4 - jessy

Gud så gott :D

#5 - Carro

Men mums :)

#6 - A M

Åh vilken bild!! *hjärtögon* Oj vad kul med 7 år!!
sv: Tack! Åh va kul, Gotland är verkligen bästa stället!
kram

#7 - Bella

Åh vilken lyxfrukost, mums!

#8 - MALIN

MUMS :) Vad gott med våfflor! Kram

#9 - elin

Mums så gott med våfflor och så längesedan man åt det<3

#10 - Ida

men huuur gott ser inte det där ut!? :D Kram

#11 - Jennifer Queen

Åh så gott :D

#12 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sjukt bra att han kan vara handmodell, bilden blir mer levande då! :) Frukosten ser väldigt gott ut och det låter inte som en dålig söndag för din del! :) Mums!

Svar: Ja men eller hur, han passar jättebra som handmodell (det ska jag säga att du har sagt om honom, då blir han superglad! ;)) Det var en härlig söndag! :)
Johanna Utterberg

#13 - Days by Johanna

Ja riktigt skönt och fixa ute, man blir sådär härligt trött och får massor friskluft.

#14 - Gabriella

Åh såå gott, ser ju inte helt fel ut 😍

#15 - Sanna

Åh mums vad gott! Måste göra våfflor imorgon..

#18 - Mirre - Sweetwords

Oh mums så gott

#19 - Netti Starby

Vad mysigt och grattis till eran dag! <3 Kramis

#20 - Carro

Ja du har rätt! Hoppas du haft en fortsatt mysig söndag :)

#21 - Tilda Barkselius

Såg detta på din instagram och blev sjukt sugen på våfflor! Så himla fina bilder verkligen!!

#22 - ullie

Hi hi skrev just om det oxå älskar långa helgfrukostar o alltid denna jävla kamera säger min man om allt ha ha samma
fin start på nya veckan kram kram

#23 - Matilda Berlin

Förstå vad sugen jag blev på det när jag kikade din insta igår! Alltså MUMS!!! <3

#24 - Pauline Hurtig

men mums! och så fin bild :D

#25 - Ellen Gräntz

VAR har du köpt tallrikarna? Finaste jag sett!

Svar: Åh tack! De är loppis/secondhand-fynd! :)
Johanna Utterberg