JOHANNA UTTERBERG - I LOVE MY WORK

Johanna Utterberg

I LOVE MY WORK
Veckan bara svischar på och jag har haft butiken öppen varje dag denna vecka, så även idag och under fredag och lördag. Det är så roligt även om veckan började lite trögt, men onsdagen gick riktigt bra och jag har fått ett stort lass av nya produkter som jag har packat upp och gjort plats för i pop up-butiken, så jag känner mig så glad! Älskar att hålla på med det jag gör. Jag har även fått packa webb-beställningar och sysselsatt mig med sortering och andra saker på att-göra-listan för veckan. I måndags hade jag besök av en vän på kvällen och igårkväll var vi ute och käkade med sambons familj för födelsedagsfirande. Jag har det alltså väldigt trevligt mest hela tiden vågar jag påstå! Hoppas ni alla mår bra i sommarvärmen!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - jessy

Åh, så härligt :D

#2 - Angelica

Låter som du har det rätt fint! :D

#3 - Days by Johanna

Härligt du har det trevligt mest hela tiden. Och att det går lite trögt ibland, hör nog till. Så är det nog när man har butik :)

#4 - Kattis

Låter riktigt härligt måste jag säga!😀

#5 - Norahsmamma

Så himla roligt att du har öppet hela veckan.) Vilken grej det blev. Maten ser god ut med.

#6 - Bella

Så spännande med ditt företag!

#7 - Celine

Låter riktigt kul! :)

#8 - Gabriella

Åh så roligt!! Kram

#9 - Amanda

Å så kul att det känns bra!<3

#10 - Linnea Kinis

ja veckan har gått fort :)

#11 - Asylmamma

Tycker det är så himla kul att det går bra för dig! Om du har tid/lust skulle jag tycka att det var roligt att läsa om hur allt började. Hur kommer det sig att du startade Stylemood?

Svar: Åhh tack snälla du, vad glad jag blir och jag älskar dina frågor!! <3 Ska absolut göra ett inlägg om det, så stay tuned! :)
Johanna Utterberg

#12 - MALIN

Det förstår jag verkligen att du gör! Duktiga du! Kram

#13 - Tilda

Åh vad härligt!! <3

#14 - ullie

Här är ingen värme kallt o regn i dag
wisch kommer de i från betällde lite mera o kommer på olika gånger antagligen så lite fick ja idag me så skoj me paket kramar om

#15 - Ida Lindborg ♡

Så härligt!

#16 - corneliaeriksson.blogg.se

Åhh så roligt det låter, superhärligt ju! :)

#17 - Denise

Så roligt att du har möjlighet att göra det du älskar <3

#18 - My

Så härligt! Är så roligt att det går så bra för dig med företaget :D