JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 33

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 33
Veckan har passerat ganska långsamt för en gångs skull och jag har gjort både ingenting och massvis. Jag har jobbmässigt färdigställt alla höstens ordrar utefter den uppdaterade budgeten, jag har påbörjat förvandlingen från en pop-up-butik till StyleMood Store, beställt kassasystem, bokat FORMEX-biljetter inför Stockholmstrippen som jag och mamma ska iväg på senare i veckan, haft öppet i butiken två dagar och packat upp de första höstnyheterna. På det lite mer personliga planet så har jag tränat på bra, umgåtts med Beatrice, druckit vin på mammas och pappas trappa i kvällssolen, haft pizzanight med sambon här hemma, påbörjat en önskelista inför min födelsedag som närmar sig, shoppat upp mina presentkort som legat och gömt sig i plånboken ett bra tag och njutit av några lugnare dagar. Det väntar en massa roligheter under kommande vecka som jag verkligen ser fram emot, så let's do this!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - line

for en pizza!! haha

#2 - MALIN

Alltid lika fina bilder! Vad gott med vattenmelon! Kram

#3 - ullie

åhh mummsiga bilder blev hungrig så här miss i nassa :D ha ha
fina bilder som alltid kramen till dej o fin vecka

#4 - Carro

Vilken härlig vecka och ha en härlig start på den nya veckan! :)

#5 - Kattis

Låter som en riktigt bra vecka!😀

#6 - Linda

Åh, skönt att få saker o ting gjorda!
Älskar den översta ljusstaken :-D

#7 - Jessica Högberg

Underbart fina bilder

#8 - Dixi Wonderland

Jag tycker veckan gick så himla fort :P

#9 - Mirre Sweetwords

vad roligt med massa spännande under veckan

#10 - Emelie Andersson

Lika fina bilder som alltid, och den pizzan...mumms :D

#11 - Christin

Wow vilken fin ljusstake och fina bilder!

#12 - Netti Starby

Så himla fint! :-D Kramis

#13 - MALIN

Hoppas att du får en härlig start på veckan! Kram

#14 - Carro

Tack! Hoppas du har en härlig måndag! :)

#15 - Ida Lindborg ♡

Härliga bilder!

#16 - Josäfin Andersson

Såå fina bilder! Blev så sugen på pizza btw haha